Στη μεγάλη
σημασία και προσφορά του θεσμού της αιρετής Περιφέρειας για τη στήριξη και
ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Πελοποννήσου και την ανάγκη
ενίσχυσής του, τόνισε σε ομιλία της η Αντιπεριφερειάρχης κα. Ντίνα Νικολάκου στην ημερίδα με Θέμα «Η
Οικονομία της Φιλοξενίας», που έλαβε
χώρα στο Συνεδριακό Κέντρο του ξενοδοχείου Aldemar
Olympian Village, το Σάββατο 19 Μαΐου
2018, έπειτα από πρωτοβουλία του διευθύνοντος συμβούλου του Ομίλου Aldemar Resorts, κ. Αλέξανδρου
Αγγελόπουλου με τη συμμετοχή των μεταπτυχιακών φοιτητών του ΜΒΑ του Οικονομικού
Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κατά τη διάρκεια
των εργασιών της ημερίδας από όλους τους ομιλητές αναδείχθηκε η αναγκαιότητα
προβολής της Πελοποννήσου πέρα και έξω από τα όρια της διοικητικής διαίρεσης.
Στην ενιαία και αδιαίρετη Πελοπόννησο αναφέρθηκε και η κα. Νικολάκου
επισημαίνοντας τα κοινά, ιστορικά, πολιτιστικά, γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά
της Πελοποννήσου.
Τέλος έκλεισε
την παρέμβαση της αναφέροντας πως η λέξη «Φιλοξενία» περικλείει όλη την ουσία
του τουρισμού και γύρω από αυτή θα πρέπει να επικεντρωθούν οι προσπάθειες όλων
των εμπλεκομένων. Η Φιλοξενία κάθε
επισκέπτη στην Περιφέρεια Πελοποννήσου θα πρέπει να του προσφέρει μια μοναδική
εμπειρία με συγκεκριμένη πολιτιστική ταυτότητα, κάνοντας την περιοχή μας σημείο
αναφοράς για όποιον αναζητά την ποιότητα και την αυθεντικότητα.
Εκτός από τους
θεσμικούς και τους αυτοδιοικητικούς παράγοντες συμμετείχε ο πρόεδρος του ομίλου
Aldemar Resorts δρ. Νικόλαος
Αγγελόπουλος ο όποιος ήταν ιδιαίτερα συγκινημένος για την ανταπόκριση όλων των
φορέων σε αυτή την προσπάθεια της εταιρείας καθώς και σημαντικοί εκπρόσωποι των
παραγωγικών τάξεων όπως ο πρόεδρος του επιμελητήριου Αχαΐας κος. Πλάτων
Μαρλαφέκας, ο πρόεδρος του επιμελητηρίου Ηλείας κ. Κωνσταντίνος Νικολούτσος, ο
διευθυντής του προγράμματος MBA
του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γιώργος Κουρέτας, ο
σύμβουλος σε θέματα τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου δρ. Σωτήρης Βαρελάς,
καταξιωμένοι επιχειρηματίες, ακαδημαϊκοί ομιλητές, στελέχη και διευθύνοντες
σύμβουλοι μεγάλων επιχειρήσεων και άλλοι
παράγοντες και φορείς του τουρισμού.