Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Σάκης Ιωαννίδης: Κάποιοι οδηγούν την ΟΝΝΕΔ στο γκρεμό και την απαξίωση

Σάκης Ιωαννίδης: Κάποιοι οδηγούν την ΟΝΝΕΔ στο γκρεμό και την απαξίωση
Καυστικός ήταν στο σχόλιό του στο Facebook ο πρώην πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, Σάκης Ιωαννίδης, για το χθεσινό φιάσκο, όπου δεν κατάφεραν να στηθούν κάλπες και να γίνουν οι ψηφοφορίες για τα όργανα της νεολαίας και τους εκπροσώπους για το συνέδριο του κόμματος.
Ο Σάκης Ιωαννίδης αναφερόμενος στο γεγονός σχολίασε χαρακτηριστικά:

«Από μικρό παιδί έχω υπηρετήσει την ΟΝΝΕΔ, σχεδόν από όλες τις θέσεις. Έχω ζήσει χαρές και λύπες. Έχω κερδίσει και έχω χάσει πολιτικές διαδικασίες. Σε κάθε συνέδριο ψηφίζονταν αλλαγές στον κανονισμό, λαμβάνονταν πολιτικές αποφάσεις, εκλέγονταν τα νέα όργανα από τους συνέδρους και αυτό αποτελούσε γιορτή για την οργάνωση. Δυστυχώς αυτά τελείωσαν με το φιάσκο του 10ου Συνεδρίου της ΟΝΝΕΔ. Δεν στήθηκαν κάλπες για καμία διαδικασία , οι σύνεδροι αποχώρησαν χωρίς συμμετοχή σε πολιτικές αποφάσεις και ψηφοφορίες ενώ δεν αποφασίστηκε καμία τροποποίηση του κανονισμού. Πλήρης διάλυση. Κάποιοι για να εξυπηρετήσουν τις προσωπικές τους επιδιώξεις, οδηγούν την οργάνωση στον γκρεμό και στην πλήρη απαξίωση χωρίς να αντιλαμβάνονται το μεγαλείο της . Θα μας βρουν απέναντι. Οχι μόνο εμένα , αλλα όλους όσους αισθάνονται μέλη της μεγάλης οικογένειας της ΟΝΝΕΔ».

ysterografa.gr