Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

Περιφερειάρχης Πελοποννήσου «Απαραίτητη η ολοκληρωμένη πολιτική εκπαίδευσης και απασχόλησης ατόμων που χρήζουν ειδικής αγωγής»



http://aftovi2.27210.gr/mediafiles/2015/06/tatoulis-620x320.jpgΟμόφωνα υπερψήφισε τη δημιουργία Ειδικού Επαγγελματικού Λυκείου Αργολίδας το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου

Στην πολιτική διάσταση του διαχρονικού προβλήματος της έλλειψης κυβερνητικής πολιτικής για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μαθητών που χρήζουν ειδικής αγωγής εστίασε την τοποθέτησή του ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης κατά τη συζήτηση του θέματος της ίδρυσης «Ειδικού Επαγγελματικού Λυκείου Αργολίδας», το οποίο θα καλύψει τις ανάγκες της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015.
«Από την πρώτη στιγμή αγκαλιάσαμε το αίτημα του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Αργολίδας και στείλαμε επιστολή στον Υπουργό Παιδείας θέτοντας το θέμα αυτό» σημείωσε ο Περιφερειάρχης, τόνισε ωστόσο ότι συνολικά το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο. «Εδώ και 1,5 χρόνο αναδεικνύουμε την αναγκαιότητα δημιουργίας ενός «campus» για την απασχόληση των ατόμων αυτών καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας που θα παρέχει τη φροντίδα που απαιτείται σε συνδυασμό και μετά τη γονεϊκή φροντίδα. Πρέπει η κυβέρνηση να δείξει αν έχει την πολιτική βούληση και την ευαισθησία που προεκλογικά υπερθεμάτιζε».
«Είμαστε έτοιμοι και έχουμε εντάξει στο σχεδιασμό μας τη δημιουργία ενός τέτοιου «campus», όπως επίσης και τη δημιουργία παράλληλων κέντρων υποστήριξης ατόμων με ομοειδή προβλήματα» συνέχισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και σημείωσε ότι η Περιφερειακή αρχή είναι έτοιμη, εφόσον το ζητήσει το Υπουργείο Παιδείας, να συμβάλλει για την πλήρη απασχόληση των παιδιών αυτών, ανακουφίζοντας παράλληλα τις οικογένειές τους.
Στο κλείσιμο της τοποθέτησής του ο Περιφερειάρχης κ. Τατούλης αναφέρθηκε στο ζήτημα της ειδικής αγωγής και σημείωσε ότι «η χώρα έχει μείνει πολύ πίσω στον τομέα αυτό κυρίως γιατί απουσιάζουν οι κατάλληλες πολιτικές, ενώ η όποια ειδική αγωγή επαφίεται στον πατριωτισμό των γονέων και των εκπαιδευτικών»