Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Αντιγόνη Λυμπεράκη: Γιατί είμαι υποψήφια με το Ποτάμι στην Β’ Αθήνας;

cover
Όπως βλέπουμε καθημερινά, οι εκλογές αυτές προσφέρουν μόνο πόλωση, αντεγκλήσεις και τσακωμούς. Με βάση αυτές τις αρνητικές εντυπώσεις σας ζητάνε να δεσμευτείτε για το μέλλον.
Η Βουλή που θα εκλέξουμε στις 25 Ιανουαρίου πρέπει να διαχειριστεί δύο κρίσιμα θέματα:

Πρώτον, πώς η χώρα θα αποφοιτήσει από το Μνημόνιο, με τρόπο συμβατό με τις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις;
Δεύτερον, τι πορεία θα χαράξει για την μετά το Μνημόνιο εποχή; Θα είναι η πορεία αυτή αποδοτική, κοινωνικά δίκαιη και συμβατή με τη πραγματικότητα της παγκοσμιοποίησης;
Η Βουλή πρέπει να φροντίσει να μην υπάρξει ατύχημα στο πρώτο θέμα, αλλά και να μην βρεθεί η χώρα αμήχανη και χωρίς σχέδιο στο δεύτερο. Για να τα καταφέρει, πρέπει να μπορεί να αντλήσει από αποθέματα ψυχραιμίας και γνώσης.
Το Ποτάμι ξέρει τι θέλει και ξέρει τι δεν θέλει. Διαθέτει τις ιδέες, τις προτάσεις και τους ανθρώπους για να αποφύγει τους σκοπέλους αλλά και για να αδράξει τις ευκαιρίες. Οι ιδεολογικές περιχαρακώσεις και αποκλεισμοί δεν έχουν τίποτε να προσφέρουν. Πρέπει να τα αλλάξουμε όλα, χωρίς να γκρεμίσουμε τη χώρα.

Λίγα λόγια για μένα 

Είμαι καθηγήτρια οικονομικών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Παντρεμένη με δύο παιδιά, ζώ στην Αθήνα.
Στην επιστημονική μου διαδρομή η έρευνα και οι δημόσιες παρεμβάσεις μου αναφέρονται σε θέματα διαρθρωτικά, δηλαδή στη σχέση της μικρής με την μεγάλη εικόνα στην Ελλάδα, της καθημερινότητας με την οικονομία: Την απασχόληση των γυναικών, την κοινωνική πολιτική και τις μικρές επιχειρήσεις. Τον ρόλο τους στην ανάπτυξη.
Στην κοινωνική μου διαδρομή για πολλά χρόνια συμμετείχα εθελοντικά στην Διεθνή Αναπτυξιακή Οργάνωση ActionAid στην Ελλάδα και στην Κένυα. Από το 2011 είμαι εκλεγμένο μέλος του Συμβουλίου Ιδρύματος στο Πάντειο.
Η πολιτική μου διαδρομή, ολοκλήρωσε τον κύκλο της στην Αριστερά με τον ενιαίο Συνασπισμό το 1996. Τον Ιούνιο 2012, δραστηριοποιήθηκα στο μεταρρυθμιστικό Κέντρο (Δράση), όπου ήμουν υποψήφια για την ευρωβουλή τον Μάιο 2014. Από τον Ιούνιο 2014 εντάχθηκα στην Επιτροπή Διαλόγου στο Ποτάμι.
Πιστεύω σε μια κοινωνία με ελευθερία επιλογών, ισότητα ευκαιριών και ένα ενεργό και δίκαιο κοινωνικό κράτος

Αντιγόνη Λυμπεράκη, Το Ποτάμι