Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ "A LA CARTE" II

Ο Περιφερειακός Σύμβουλος Πελοποννήσου κ. Λάμπρος Μπούκλης με νέα δήλωσή του ανταπαντά στον κ. Γιώργο Πουλοκέφαλο, πρώην Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου.
 Η δήλωση του άλλοτε Γραμματέα του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου. έχει ως εξής:

" Κε Πουλοκεφαλε,  ειλικρινά ξαφνιάστηκα από την  χθεσινή γραπτή απάντηση σας. 
1. Επιτέλους δημόσια, έστω και με καθυστέρηση μηνών,  παραδεχθήκατε ότι τα ΜΑΤ καλέσθηκαν και δεν ήρθαν αυτόβουλα.  Είναι μία αρχική και ικανοποιητική πρόοδος, ως προς τις τότε δημόσιες δηλώσεις σας, ως Πρόεδρος του ΠΕΣΥ,  προς τους διαμαρτυρόμενους πολίτες και προς τα ΜΜΕ.
 2. Οι αποφάσεις προς ανάρτηση στο Διαύγεια αναφέρουν και το όνομα και την ιδιότητα του Γραμματέα. Μόνο μία και μοναδική απόφαση φέρει την υπογραφή μου. Αυτή περί ΠΟΠ Κορινθιακής Σταφίδας εισηγητής της οποίας ήμουν εγώ έχοντας συλλέξει υπογραφές αντιπολίτευσης και συμπολίτευσης.  Τις λοιπές προς ανάρτηση αποφάσεις, βάσει των εισηγήσεων της παράταξης σας, γιατί δεν μου τις κοινοποιούσατε, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, παρά τις γραπτές και προφορικές διαμαρτυρίες μου; Είναι τυχαίο ότι καμία άλλη απόφαση του ΠΕΣΥ δεν φέρει υπογραφή μου; Πώς θα δεχόμουν άλλωστε να υπογράφω αποφάσεις που δεν είχα δει και ήδη είχαν αναρτηθεί;  Η γραπτή μας αλληλογραφία, την οποία κοινοποιούσα και στον Αντιπρόεδρο του ΠΕΣΥ και σε αρμόδιο υπάλληλο της Περιφέρειας,  δεν συνάδει με όσα αναφέρετε.
3. Περί Κανονισμού Λειτουργίας, πρώτη φορά, τώρα, δημόσια λέτε ότι δεν σας επέτρεψε ο Περιφερειάρχης την τροποποίηση του, παρά την εισήγηση και προσωπική δέσμευση σας, στο ΠΕΣΥ.
4.  Αλήθεια γιατί δεν παραιτηθήκατε από δημοκρατική ευθιξία, τότε; Εσείς φυσικά ξέρετε καλύτερα.   
Τα πρακτικά πάντως έχουν, διαχρονικά, καταγράψει τις έντονες διαμαρτυρίες των μελών του ΠΕΣΥ προς τον Προεδρεύοντα.             
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας περί συνέχισης των σπουδών μου, εξάλλου η ενασχόληση μου με την πολιτική είναι πολύ πρόσφατη και δεν μου ασκεί καμία γοητεία η διαστρέβλωση της αλήθειας.  

Λάμπρος Μπουκλης - Περιφερειακός Σύμβουλος Πελοποννήσου"