Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Σκληρή απάντηση Φουρναράκη… για όσα έγιναν με την Αχαϊκή

ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Σκληρή απάντηση Φουρναράκη… για όσα έγιναν με την Αχαϊκή 
Με μια ιδιαίτερα σκληρή απάντηση, μιλώντας με ντοκουμέντα και χωρίς αερολογίες ο γενικός γραμματέας της ομάδα της Κορίνθου Γιώργος Φουρναράκης έβαλε τα πράγματα στη θέση τους μετά τα όσα έγιναν την Κυριακή στο ματς με την Αχαϊκή προσπαθώντας  με αυτό τον τρόπο να ξεκαθαρίσει το τοπίο γύρω από τα όσα έγιναν στην πρώτη αναμέτρηση των δύο ομάδων στην Κόρινθο. Ακολουθεί ολόκλη ρη η απάντηση του γ.γ. της Κορίνθου.
  
Απάντηση του γενικού γραμματέα της ομάδα της Κορίνθου Γιώργου Φουρναράκη .
  
Διαβάζοντας την ανακοίνωση του αρχηγού της Αχαϊκής κ Λαμπρόπουλου κατά ένα μέρος μένω ικανοποιημένος διότι παραδέχεται όλα αυτά που συνέβησαν την περασμένη Κυριακή περί “τραμπουκισμών” και “τρομοκρατίας”.
Σε ότι αφορά το πρόσωπο μου έχω να τονίσω ότι κατά το πρώτο παιχνίδι στην έδρα της ομάδος μου, ουδέποτε ασχολήθηκα με κανέναν ποδοσφαιριστή της Αχαϊκής. Μάλιστα στο συγκεκριμένο παιχνίδι δεν βρισκόμουν ούτε καν εντός του αγωνιστικού χώρου στη διάρκεια του αγώνα και αδιάψευστος μάρτυρας μου είναι μέχρι και το φύλλο αγώνα. Πέφτουν λοιπόν στο κενό οι ισχυρισμοί του κυρίου Λαμπρόπουλου πως έβριζα και προκαλούσα εβρισκόμενος μέσα στον αγωνιστικό χώρο.
Μάλιστα μετά την λήξη του αγώνα και περιμένοντας οι αρχηγοί να παραλάβουν το φύλλο αγώνα από τον διαιτητή και ενώ είχαν αποχωρήσει όλοι οι φίλαθλοι μας (ακόμα και οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας), είχα παραμείνει μόνος μου με τον αρχηγό της Κορίνθου Πάρη Σπυρόπουλο και ουδείς από την Αχαϊκή παραπονέθηκε για την συμπεριφορά μου κατά την διάρκεια του, ούτε κινήθηκε εναντίον μου διαμαρτυρόμενος για την φιλοξενία που προσφέρθηκε από μέρους μου. Ούτε καν  λεκτικά παρά το γεγονός ότι εμείς ήμασταν μόλις δύο και είχαμε απέναντι μας ολόκληρη την  αποστολή της Αχαϊκής.  
Την επόμενη του αγώνα, με τεράστια έκπληξη ενημερώθηκα ότι από την εκπομπή “ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ” του Σωτήρη Γεωργούτζου  γενικός αρχηγός της Αχαϊκής κατήγγειλε ότι η ομάδα του γύρισε από την κόλαση της Κορίνθου. Την επόμενη Δευτέρα με τηλεφωνική μου παρέμβαση στην ίδια εκπομπή διέψευσα τον γενικό αρχηγό της Αχαϊκής, ενώ παράλληλα καταδίκασα και αποδοκίμασα και εγώ όπως και όλη η ομάδα, την απερισκεψία ενός φιλάθλου που πέταξε ένα δυναμιτάκι. Οι κασέτες τις εκπομπής μπορούν να αποδείξουν τα λεγόμενα μου. 
Δεν θέλω να κατονομάσω ηθικό αυτουργό της όλης αυτής κατάστασης, αλλά θα επιθυμούσα να μην δυναμιτίζουν κάποιοι το κλίμα για δικά τους λάθη. Όπως ο γενικός αρχηγός της Αχαϊκής ο κύριος Καρβουνιάρης που ενοχλήθηκε όταν στο ημίχρονο του έγινε παρατήρηση επειδή καθόταν έξω από την πόρτα των διαιτητών σαν να ήταν πορτιέρης σε μαγαζί.


Υ.Γ. Κύριε Λαμπρόπουλε τυγχάνει να έχω αρκετές αδελφικές φιλίες στην Αχαΐα, μια εκ των οποίων στην κάτω Αχαγιά, όπου μάλιστα έχω ζήσει ένα έτος, οπότε είμαι καλά ενημερωμένος για το ποίος κατασκεύασε όλη αυτή την κατάσταση και για τους λόγους που το έκανε αυτό.

Γιώργος Φουρναράκης γεν γραμματέας ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

apopsi24.gr