Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

"Άδικα θα κάνω Χριστούγεννα μακριά από τους δικούς μου"! Η νέα επιστολή Παπαγεωργόπουλου

"Άδικα σπίλωσαν το όνομά μου. Άδικα με κρατούν στη φυλακή. Άδικα θα κάνω Χριστούγεννα μακριά από τους δικούς μου" αναφέρει σε νέα του επιστολή ο τέως δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, ο οποίος εκτίει ποινή ισόβιας κάθειρξης στα Διαβατά για την υπόθεση της υπεξαίρεσης από τα ταμεία του κεντρικού Δήμου.
Ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος παραθέτει στοιχεία για τις τραπεζικές καταθέσεις "του επίορκου υπαλλήλου και της συζύγου του από τη δικογραφία του 'μαύρου χρήματος' που προήλθε από τις υπεξαιρέσεις στον Δήμο Θεσσαλονίκης",τα οποία ζήτησε κι έλαβε εγγράφως από τις αρμόδιες δικαστικές αρχές, επισημαίνοντας πως πρόκειται για "καταθέσεις δεκάδων εκατομμυρίων δραχμών" πριν από το 1998, προτού δηλαδή ο ίδιος εκλεγεί δήμαρχος.
"Καταρρίφθηκε- πλέον των άλλων -η δικαιολογητική βάση της αστήρικτης καταδίκης μου, ότι δήθεν ο υπάλληλος του Δήμου άρχισε να υπεξαιρεί επί των ημερών της δημαρχίας μου και συγκεκριμένα "άρχισε το τέλος Απριλίου 1999", όπως τελείως εσφαλμένα αναγράφεται στη σελ. 2253 της απόφασης", αναφέρει ο τέως δήμαρχος.
"Η καταδίκη μου οφείλεται σε μία απόλυτη δικαστική πλάνη" σημειώνει...

newsit.gr