Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Η Ελληνίδα που «ανέκρινε» τους Γίγαντες της Ιστορίας


«Ξετυλίγοντας» το παραμύθι της Ειρήνης Νικολοπούλου
-Πικράθηκε από την «άδικη» αποχώρηση της από το Mega
- «Δεν ήξερα ότι δίπλα μου ήταν κρυμμένοι 10 λύκοι»
- «Μου είχε πει κάποιος “Ειρήνη πρέπει να γίνεις λίγο πιο ροζ και λίγο πιο κίτρινη” και απάντησα πως είναι αδύνατον, γιατί δεν είμαι εγώ...δεν μπορώ να μεταλλαχθώ»
- «Τα eirinika.gr είναι η προέκταση του εαυτού μου»

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο


Μια Κυρία δεν χρειάζεται συστάσεις...Ειδικά όταν με τη δουλειά της έχει διαπρέψει και έχει εμπνεύσει πολλούς νεότερους να ακολουθήσουν τα βήματα της, αλλά και τους παλιότερους να την χειροκροτήσουν. Ο λόγος για την Ειρήνη Νικολοπούλου την οποία συνάντησα σε μια εκδήλωση τυχαία. Της συστήθηκα και με καλωσόρισε στη ζωή της με ένα χαμόγελο. Όχι, όμως από αυτά τα...δημοσιοσχετίστικα αλλά αληθινό. Αυθόρμητα της ζήτησα να μου παραχωρήσει μια συνέντευξη. Εκείνη δέχθηκε.Λίγο αργότερα συνειδητοποίησα πως έδρασα χωρίς να αντιληφθώ ότι είχα κλείσει συνέντευξη σε μια από τις Μεγαλύτερες δημοσιογράφους των ελληνικών χρονικών
.
Η Ειρήνη Νικολοπούλου με τον Λεχ Βαλέσα, Αραφάτ, Άντονι Κουίν, Μιτεράν, Μπεναζίρ Μπουτό...σε μερικές από τις συνεντεύξεις των τεράστιων παγκοσμίων προσωπικοτήτων του κόσμου
 
Φρανσουά Μιτεράν: Τον έλεγαν ηγεμόνα, αυτοκράτορα...Εγώ, μπροστά μου είδα έναν άνθρωπο που παρότι πέθανε πολύ αργότερα, είχε ήδη καρκίνο... Έβλεπα έναν αδύναμο άνθρωπο (αδύναμο εξαιτίας της ασθένειας), πολύ δυνατό εξαιτίας όλης της προσωπικότητας και της ισχύς που είχε εκείνη την εποχή. Μόνο να δεις τηφωτογραφία που έχω μαζί του, περιβάλλεται από δέκα διαφορετικούς δυνατούς πολιτικούς εκείνης της εποχής. Ωστόσο, ήταν αυτός που κρατούσε την Ευρώπη στα χέρια του και εγώ μίλησα μαζί του για πολιτισμό

Μπεναζίρ Μπουτό: Μια γυναίκα μύθος που κατάφερε να γίνει πολύ ανθρώπινη, να ερωτευτεί, να κάνει τα παιδιά της, να ερωτευτεί και να παντρευτεί με προξενιό, να περάσει στην ιστορία όταν δολοφονήθηκε, αλλά να έχει περάσει και πριν όταν φυλακίστηκε...
Για τον Άντονι Κουίν τι να σου πω; Ήταν ένας Έλληνας και τώρα μάλιστα με αυτήν την κρίση, ένας Έλληνας τόσο δυνατός που εάν δεν ήμαστε και κωλοέλληνες θα μπορούσαμε αυτόν τον άνθρωπο να τον είχαμε κάνει παντιέρα μας. Και αντί αυτού, τον είχαμε τόσο πολύ πικράνει...Εγώ τον συνάντησα 1,5 χρόνο πριν πεθάνει και τον βρήκα πολύ πικραμένο γιατί τον είχαν τρελάνει με την γραφειοκρατία γι’ αυτά τα οικόπεδα που του είχαν χαρίσει στην Ρόδο και δεν τον άφηναν να τα αξιοποιήσει...Ο Άντονι Κουίν, ένας Έλληνας ακόμη και στο DNAτου.

Όλη η Συνέντευξη στο  http://pinakio.blogspot.gr/2013/03/blog-post_12.html