Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Δημόσιο: 13 ομάδες για τη μείωση της γραφειοκρα​τίας

Πρόσκληση προς τους δημοσίους υπαλλήλους των υπουργείων και των εποπτευόμενων φορέων τους να συμμετάσχουν σε ομάδες Αυτεπιστασίας για τη μείωση των διοικητικών βαρών στο Δημόσιο απευθύνει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Πρόκειται για 13 ομάδες που θα εντοπίσουν και θα επιλέξουν αποκλειστικά εκείνες τις ρυθμίσεις που επιφέρουν τις σημαντικότερες διοικητικές επιβαρύνσεις στους τομείς πολιτικής: Φορολογικό δίκαιο (ΦΠΑ), Ετήσιοι Λογαριασμοί/Εταιρικό Δίκαιο, Δημόσιες Συμβάσεις, Τηλεπικοινωνίες, Ενέργεια, Περιβάλλον Γεωργία και Γεωργικές Επιδοτήσεις, Ασφάλεια Τροφίμων, Αλιεία, Φαρμακευτική νομοθεσία, Τουρισμός, Εργασιακό Περιβάλλον/Εργασιακές Σχέσεις, Στατιστικές.
Οι ομάδες Αυτεπιστασίες που θα αποτελούνται από 13 προέδρους και 62 μέλη, δηλαδή, συνολικά εβδομήντα πέντε (75) άτομα θα συμμετέχουν στη συστηματική καταγραφή των νομοθετικών ρυθμίσεων και της ακολουθητέας διοικητικής πρακτικής, καθώς και σε όλες τις επόμενες φάσεις του έργου μετρήσεων των βαρών μέχρι την πρόταση αναρρύθμισης των εξεταζόμενων τομέων.
Να σημειωθεί ότι, όπως αναφέρεται στην πρόσκληση, «η εργασία σε κάθε ομάδα είναι συλλογική και εκτελείται εντός και εκτός ωραρίου λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση και τις απαιτήσεις του υποέργου», ενώ η χρονική διάρκεια του έργου τους είναι εννέα (9) μήνες.

Τα κριτήρια επιλογής για τα μέλη των Ομάδων ορίζονται ως εξής:
Ελάχιστα Τυπικά Προσόντα:
-Πτυχίο Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι.
-Τεκμηριωμένη εργασιακή εμπειρία σε αντικείμενο σχετικό με τον υπό εξέταση τομέα πολιτικής τριών (3) ετών για τα μέλη και αντίστοιχη πενταετή (5) εμπειρία για τους προέδρους ή αντίστοιχου χρόνου εμπειρία σε έκδοση, κωδικοποίηση και έλεγχο εφαρμογής νομοθετικών και κανονιστικών ρυθμίσεων, απλούστευση διαδικασιών, μέτρηση διοικητικών βαρών και ανάλυση επιπτώσεων ρυθμίσεων.
-Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας.
Ιδιαίτερα θα συνεκτιμηθούν:
-Διδακτορικός ή Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή/και αποφοίτηση από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.
-Συμμετοχή σε συνέδρια, ημερίδες και συναντήσεις εργασίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό ως εκπρόσωπος του φορέα σε συναφείς με το έργο θεματικές ενότητες. -Συμμετοχή σε ομάδες εργασίας και επιτροπές σε συναφή αντικείμενα και εμπειρία σε επεξεργασία δεδομένων – πληροφοριών και αξιοποίηση πηγών.
-Συγγραφικό ή ερευνητικό έργο στους τομείς ενδιαφέροντος.
-Εξοικείωση στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Ειδικότερα για τους πρόεδρους των ομάδων, πέραν των ανωτέρω, θα συνεκτιμηθούν τα ακόλουθα:
-Η συμμετοχή στο σχεδιασμό, υλοποίηση, διοίκηση ή/και αξιολόγηση προγραμμάτων και έργων.
-Η υπηρέτηση σε θέσεις ευθύνης σε φορείς της δημόσιας διοίκησης.
Όσοι ενδιαφέρονται πρέπει να υποβάλουν υπογεγραμμένη αίτηση συμμετοχής στις ομάδες του Υποέργου 2 (σε μορφή pdf) και του συνημμένου σε αυτήν Τυποποιημένου Αναλυτικού Βιογραφικού Σημειώματος (σε μορφή word) στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικού Σχεδιασμού και Εφαρμογής Προγραμμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση: eyssep@ydmed.gov.gr, έως και τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013.
Η αποζημίωση των μελών ορίζεται κατ’ ανώτατο όριο στα 400,00€ μηνιαίως για τους προέδρους των Ομάδων Αυτεπιστασίας και στα 300,00€ μηνιαίως για τα μέλη των Ομάδων Αυτεπιστασίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν.4024/2011 (ΦΕΚ 226/Α/2011), με την προϋπόθεση της υποβολής όλων των παραδοτέων που περιγράφονται στην απόφαση εκτέλεσης του υποέργου και της παραλαβής τους από την ΕΠΠΕ.
Η πρόσκληση

aytodioikisi.gr