Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

KATI ΣΑΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Tου Στάθη Ντάγκα

Στάθης Ντάγκας Τα πολλά λόγια σε αυτές τις περιπτώσεις είναι φτώχεια. Είναι μάλιστα η εποχή που δεν μπορούν να πείσουν γιατί πολύ απλά ο κόσμος χόρτασε υποσχέσεις, σιχάθηκε το ψέμα σε όλους τους τομείς.
Το μέρος που ζούμε, το Ξυλόκαστρο, το Δερβένι καθώς και όλα τα χωριά μας, είναι ένας επίγειος παράδεισος. Έχοντας από καιρό κάνει την συνειδητή μου επιλογή να δημιουργήσω και να μετουσιώσω σε πράξη τα όνειρά μου εδώ, προσπαθώ και μέσω της δουλειάς μου σε τοπικά και όχι μόνο μέσα, να προβάλω τις ομορφιές μας και τα αξιόλογα πράγματα που συμβαίνουν στο σπίτι μας. Αγαπώ αυτή την μικρή κοινωνία με τα καλά της και τα κακά της και θέλω να συνεισφέρω στο κοινό καλό ειλικρινά και χωρίς να επιδιώκω κάτι παραπάνω από αυτό.
Είμαι στην ευχάριστη θέση λοιπόν να ανακοινώσω στους φίλους μου, την υποψηφιότητά μου για Δημοτικός Σύμβουλος με την ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ – ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ (Υποψήφιος Δήμαρχος Α. Ζάρρος). Η Συμπολιτεία έχει πρόγραμμα και σχέδιο τεκμηριωμένο. Έχει λάβει θέση για καίρια ζητήματα που αφορούν τα προβλήματα που μας απασχολούν και έχει την δυνατότητα με σκληρή δουλειά να οδηγήσει τον τόπο ένα βήμα παραπέρα. Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς για όλους μας και στην προσπάθεια ο Δήμος μας να γίνει αντάξιος του ονόματός του κανείς δεν περισσεύει.
Οι εκλογές είναι ένα σκαλοπάτι στο οποίο θα πρέπει να πατήσουμε και να πάρουμε φόρα για το αύριο. Όχι άλλα λόγια όμως καιρός για πράξεις. Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία σε όλα τα νέα παιδιά που θέτουν υποψηφιότητα σε αυτές τις εκλογές και είμαι σίγουρος πως το μέλλον θα είναι καλύτερο και πιο ελπιδοφόρο για όλους μας.
Στάθης Ντάγκας
Δημοσιογράφος – Ιδιωτικός Υπάλληλος