Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2023

ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΑΡΟΥΦΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ με την Σύμπραξη Ενεργών Δημοτών Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Σύμπραξη ΕΝΕΡΓΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ ΓΑΡΟΥΦΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ τα λόγια μας πράξεις! ΦΑΝΗΣ ΜΠΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ" 

Γεννήθηκα το 1959 και κατοικώ στη Λυκοποριά Κορινθίας. Είμαι παντρεμένος με τη Μαρία Τριγάζη και έχουμε δύο παιδιά, την Παναγιώτα και την Ελένη.
Είμαι πτυχιούχος του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου Πατρών, του τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών, με ειδίκευση στον Ελληνικό πολιτισμό. Εργαζόμουν ως σταθμάρχης Α’ στον ΟΣΕ, με συνδικαλιστική δράση από το 1986. Τα τελευταία 4 χρόνια της σταδιοδρομίας μου, ήμουν Διευθυντής στον ΟΣΕ και σήμερα είμαι συνταξιούχος.
Έχοντας διατελέσει Αντιδήμαρχος του Δήμου Ευρωστίνης, γνωρίζω άμεσα τα προβλήματα του τόπου μας και τις ανάγκες των συμπολιτών μας. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, απέκτησα βαθιά γνώση των λειτουργιών του Δήμου και των προκλήσεων που αντιμετωπίζει. Κατά τη θητεία μου, εργάστηκα σκληρά για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής μας και την ενίσχυση των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους πολίτες μας.
Πιστεύω πως η συνεισφορά στα κοινά είναι και η ουσία της δημοκρατίας. Όπως είπε άλλωστε και ο Αριστοτέλης: “Πολίτης δ’ ἁπλῶς οὐδενί τῶν ἄλλων ὁρίζεται μᾶλλον ἤ τῷ μετέχειν κρίσεως και ἀρχῆς” (Ο πολίτης πρέπει να είναι κοινωνός αρχής. Δεν αρκεί απλά να ενδιαφέρεται για τα κοινά, αλλά είναι αναγκαίο να μετέχει της αρχής).
Η πολυετής εμπειρία μου στην αυτοδιοίκηση, η γνώση καθώς και η αγάπη για το μέρος όπου γεννήθηκα και ζω, αποτέλεσαν αφορμή για τη συμμετοχή μου ως Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στις επερχόμενες εκλογές με το συνδυασμό του Φάνη Μπρακούλια “Σύμπραξη Ενεργών Δημοτών Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης.”
Με την υποψηφιότητά μου, θέλω να βοηθήσω έναν έμπειρο αυτοδιοικητικό σαν τον Φάνη Μπρακούλια, προκειμένου από κοινού με τους συνυποψήφιούς μου, να βάλουμε τον Δήμο σε τροχιά ανάπτυξης.
Όσοι από εσάς με γνωρίζετε, ξέρετε ήδη πως θα διασφαλίσω ότι οι φωνές σας θα ακούγονται και οι ανησυχίες σας θα λαμβάνονται υπόψη!
Δεσμεύομαι ώστε να προχωρήσουμε άμεσα και έμπρακτα στις αλλαγές που χρειάζονται για να βελτιωθεί το βιοτικό επίπεδο.
Σας καλώ να με στηρίξετε με την ψήφο σας, στο όνομα της αλλαγης που χρειάζεται ο τόπος μας.
Τα λόγια μας πράξεις!