Κυριακή 16 Μαΐου 2021

Αρχ. Παύλος Παπαδόπουλος .. έγινε καλά από κορονοϊό.<<Σαν ψέμα μου φαίνεται , όλα αυτά που έζησα … σαν να το έζησε κάποιος άλλος"!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuFjLHKIso5_S6YKD48vLUrkx6YGf9Jn_HekDLvDGRkwSroceSqYaIiU8yHZ5MeqjuADLuOKq9bFZdvt8WFpAjqzjOyJJPCUEXfxvk1SYiVe7cITo8r3NzEk4k4pKWQntRym62zbp5f5k/s200/nikoszavalis.png

Γράγει ο Νίκος Ζάβαλης

 ( Μαυρα Λιθάρια)


Αρχ. Παύλος Παπαδόπουλος .. έγινε καλά από κορονοϊό.

Μπήκε στο νοσοκομείο , στη ΜΕΘ και σε 30 ημέρες έγινε καλά!!!

Τα παρακάτω που έγραψε δείχνουν την Αγάπη του θεού που έχει μέσα του!!! Και με την ταλαιπωρία που είχε ενισχύθηκε ,η Αγάπη του!! Και έγραψε:

(<<Σαν ψέμα μου φαίνεται , όλα αυτά που έζησα … σαν να το έζησε κάποιος άλλος!!

Σαν ψέμα μου φαίνεται ότι αφήνω το νοσοκομείο.

Ευχαριστώ και τους προστάτες αγίους μου,

Ευχαριστώ τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό.

Ευχαριστώ τους ανθρώπους που προσευχήθηκαν για μένα,

Που ξενύχτησαν ,για μένα,

Που ξενύχτησαν στα γόνατα , που δάκρυσαν με πίστη , που στάθηκαν δίπλα μου και ας

μην ήσαν μπροστά μου και ας ήσαν μακριά μου …

είμαι ακόμα εδώ ..

για πόσο;;;

ο θεός μόνο ξέρει !!!

όμως δεν θα ξεχάσω τις ευεργεσίες που δέχτηκα από ανθρώπους με διάφορους τρόπους, και από

συγκεκριμένους αγίους και από τον Φιλάνθρωπο Θεό.

Θα έρθει η ώρα που θα έχω πλέον δυνάμεις , ώστε να ξαναλειτουργήσω …

Και τότε όλους θα σας πάρω αγκαλιά  και θα σας ενώσω με τον Κύριο….

Εκεί στο  άγιο  Ποτήριο,κεί όπου όλοι χωράνε και κανείς δεν περισσεύει,,

Εκεί όπου Ουρανός και γη γίνονται ένα ,

Εκεί όπου ο θάνατος παύει και η ζωή βασιλεύει,

Εκεί όπου όλα γίνονται ένα,

Εκεί , όπου αναπνέουμε αιωνιότητα!!! 

Θα έρθει η ώρα της ιερής και θεία αγκαλιάς!!!

Και από εκεί κανείς να μην πάρει εξιτήριο…>>)

……………………….

«Βαθύ το νόημα της ζωής»!!!

Ο Αρχιμανδρίτης ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ της Μητρόπολης Βεροίας , έμεινε 30 μέρες στο νοσοκομείο

στο κρεβάτι του πόνου και βγήκε πιο ελαφρύς κατά 20 κιλά!!  Και έτσι ανανεωμένος θα συνεχίσει το έργο του ,και τα πολύ σωστά και αγαπητά γραπτά του, που τα διαβάζουν χιλιάδες ορθόδοξοι Χριστιανοί.

Μου έλεγε ένας φίλος :

«και εγώ τα διαβάζω και προσπαθώ όσο μπορώ να ζω σύμφωνα με τα γραπτά του».

Νέος στην ηλικία είναι ο αρχ. Παύλος Παπαδόπουλος .Έζησε 30 ημέρες στο στρατιωτικό νοσοκομείο 424.

Πέρασε  και από τη ΜΕΘ επιτυχώς και πήρε εξιτήριο.

Είναι δραστήριος ιερέας , έχει μιλήσει πολλές φορές για τον κορονοϊό , έλεγε να τηρούμε αποστάσεις , να φοράμε μάσκα μέσα στην εκκλησία και έλεγε να πάμε όλοι να εμβολιαστούμε ακολούθησε και ο ίδιος τις οδηγίες , αλλά κάπου, ο κορονοιός ,τον χτύπησε … και τον έβαλε στο νοσοκομείο!

 Δεν θέλει να ξεχάσει αυτά που πέρασε , θέλει να θυμάται όλες τις δοκιμασίες που πέρασε , για να μπορεί να

εκτιμά την ανάσα , το περπάτημα το γέλιο ,και τις χαρές της ζωής!!!

Να μην ξεχνάει ότι είναι θνητός!!!

Τονίζει και λέει «ότι οι ζωές που πάνε στις ΜΕΘ , ψιθυρίζουν κάτω από τις μάσκες του οξυγόνου ,το βαθύ νόημα της ζωής»

και τονίζει και πάλι «όταν φθάνεις τόσο κοντά τον θάνατο ,δεν μπορείς να παραμείνεις ο Ίδιος»!!!

Γολγοθά έζησε ο σεβαστός αρχιμανδρίτης , τον άντεξε και νίκησε….

 Αυτό μας καλεί και εμάς να κάνουμε , δηλαδή τα δύσκολά μας , τους πόνους μας, τις αρρώστιες μας ,να τις υπομένουμε με καρτερία , γιατί τότε κάπου , άγνωστο το πότε , θα λάμψει το φως!!!

Πολλή αγάπη έχει αυτός ο παππάς!! Για αυτό έχει απέραντη εκτίμηση και αγάπη!!!

Νικ.Ζάβαλης

………………