Κυριακή 9 Αυγούστου 2020

" Υποστολή σημαίας" στον Αστέρα Δερβενίου. Ο Χρήστος Κουτρούλης μετά από 11 χρόνια παρουσίας "αποχαιρετά" την ομάδα που τον ανέδειξε!

 

 

" Υποστολή σημαίας" στον Αστέρα Δερβενίου.  Μετά από 11 χρόνια ενεργούς ποδοσφαιρικής δράσης στον Αστέρα Δερβενίου , ένα μεγάλο κεφάλαιο έκλεισε για τον "κάπτεν" της ομάδας Χρήστο Κουτρούλη, ο οποίος γυρίζει σελίδα στην καριέρα του.

Με μια συγκινητική ανακοίνωση ο εκ των αρχηγών του Αστέρα Χρήστος Κουτρούλης αποχαιρετά   όλους όσους συνεργάστηκε στο σύλλογο της Δυτικής Κορινθίας διοίκηση, τεχνικούς και συμπαίκτες  .

Η Ανακοίνωση του Χρήστου Κουτρούλη

2009-2020.
https://scontent.fath4-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/40398001_10212970302159479_4691279592147648512_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_sid=ad2b24&_nc_ohc=sYjrK3VWEU0AX9d2068&_nc_ht=scontent.fath4-2.fna&oh=44376b03534e0f8cae6d9a034de462be&oe=5F569274Ενα όμορφο κεφάλαιο της ζωής μου που έφτασε στο τέλος.. Με χαρές, με λύπες, με εντάσεις, μα κυρίως με όμορφες αναμνήσεις στο μυαλό μου.. Είναι δύσκολο να κρύψω τα συναισθήματα μου για την ομάδα που πέρασα ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου, αλλά έφτασε η ώρα να σταματήσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου όσο και αν με πονάει.. Οι λόγοι είναι καθαρά προσωπικοί και δεν θα σταθώ πολύ σε αυτό.. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου που συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια,τους προπονητές μου και όλους όσους πέρασαν από το συμβούλιο της ομάδας μέχρι τώρα..
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου κάθε επιτυχία στην ομάδα από εδώ και στο εξής γιατί η θέση που της αρμόζει είναι να κοιτάζει ψηλά..να είχε υγεία και να επίτευξει τους στόχους της..
Να σέβεται τον αντίπαλο..
Να βλέπει στα μάτια όλες τις ομάδες..
Να προσφέρει χαρά και χαμόγελα στον αγωνιστικό χώρο..
Αν με στεναχωρεί κάτι λίγο παραπάνω είναι ότι αφήνω πίσω φίλους συμπαίκτες και 2 φίλους ακόμα που αποφάσισαν να ασχοληθούν πιο ενεργά από φέτος με την διοίκηση της ομάδας, αλλά όπως και να έχει όλοι αυτοί ξέρουν πως μου ήταν δύσκολο να συνεχίσω και έδειξαν κατανόηση από την πρώτη στιγμή..
Καλή συνέχεια λοιπόν σε ότι κάνει η ομάδα από εδώ και πέρα χωρίς να λέμε αντίο αλλά εις το επανιδειν..
Υγ.. ΑΣΤΕΡΑΣ ΜΙΑ ΖΩΉ 💙