Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Για τους νέους, Κώστας Δέρβος στην Ευρωβουλή!



Τον τελευταίο χρόνο έχω περιοδεύσει σε ολόκληρη σχεδόν την Ελλάδα, απ’ άκρη σε άκρη. Από τις δυσπρόσιτες ακριτικές περιοχές, μέχρι τα μεγάλα αστικά κέντρα, συζητάω με τις Ελληνίδες και τους Έλληνες που συναντώ και ψάχνουμε λύση στα
ζητήματα που μας απασχολούν.
Οι πολίτες με αποδέχονται γιατί είμαι ένας από αυτούς.  Έχω δοκιμάσει και έχω δοκιμαστεί σε πολλές δουλειές και γνωρίζω καλά τα προβλήματα της καθημερινότητας.
Τους μιλάω για τις ευκαιρίες που πρέπει να τους δοθούν ώστε να χτίσουν ξανά τη ζωή τους, να σταθούν στα πόδια τους και να δώσουν ακόμα καλύτερα εφόδια στα παιδιά τους.
Τους λέω ότι πρέπει να πιστέψουν στους νέους που έχουν όρεξη για δουλειά και να τους δώσουν την ευκαιρία να αποδείξουν ότι μπορούν .
Θέλω να  βοηθήσω αυτούς τους ανθρώπους να τα καταφέρουν και να συμβάλλω σε μια ισχυρή Ελλάδα μέσα σε μια νέα Ευρώπη.
Στις Ευρωεκλογές ζητώ 1 από τους 4 σταυρούς σας  για να βγω μπροστά για τη γενιά μου, για τις προηγούμενες γενιές, γι’ αυτές που θα έρθουν,  για όλους τους Έλληνες.  Γιατί οι νέοι αξίζουμε και μπορούμε καλύτερα. 

Κώστας Δέρβος