Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Στήριξη Δημήτριου Μήλιου στον Πελοπιδα Καλλιρη


ΔΗΛΩΣΗ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΗΛΙΟΥ
Σε πρόσφατη παρέμβασή μου,  περιέγραψα τι δε θα ψήφιζα στο Δήμο Κορινθίων. Σε όλη μου την πορεία, κάθε επιλογή μου είναι δημόσια και ξεκάθαρη.
Με εφόδια τις γνώσεις και την εμπειρία που έχω αποκτήσει από τη διαδρομή μου σε θέσεις υψηλής διοικητικής  και διαχειριστικής ευθύνης, όπως και τη συνεπή και ανιδιοτελή συμμετοχή μου στα κοινά του τόπου μας, τα κριτήρια της επιλογής μου για την επόμενη μέρα του Δήμου Κορινθίων, εστιάζουν στην ικανότητα, την ειλικρίνεια και την αποτελεσματικότητα. Αυτά τα κριτήρια, είναι βέβαιο ότι τα ικανοποιεί ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας και Υποψήφιος Δήμαρχος Κορινθίων, Πελοπίδας Καλλίρης. Στηρίζω την υποψηφιότητά του και θα συνεργαστώ μαζί του για να γίνουν πράξη τα αυτονόητα, που στον τόπο μας δεν είναι δεδομένα.
Δημήτριος Μήλιος
Δ/ΝΤΗΣ  Δ/ΝΣΗΣ ΥΔΑΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΦΟΡΕΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΟΡΟΥΣ ΠΑΡΝΩΝΑ &
ΥΓΡΟΤΟΠΟΥ ΜΟΥΣΤΟΥ
ΑΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ