Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

ΠΕΡΙ «ΑΝΟΜΗΜΑΤΩΝ» συνέχεια (Δημοσίευμα 31 Μαΐου 2017)

Του Χαρίλαου Λαζανά
Πρώην Προέδρου 
Τοπικής Κοινότητας Δερβενίου

Αποτέλεσμα εικόνας για πεζογεφυρα δερβενιΠέρυσι ,τέτοια,  εποχή, ο συνδυασμός μας «Ανανεωτική Συνεργασία» και κατόπιν δικής μου προτροπής, σε «στημένη» συνάντηση που έγινε στον Πύργο  Κορινθίας με την ευκαιρία των «Κυριακήδιων», πλησιάσαμε εγώ και ο αρχηγός μας, κ. Βλάσσης Τσιώτος, τον συντοπίτη μας βουλευτή κ. Ψυχογιό, που παρίστατο στην εν λόγω εορτή και του μεταφέραμε το πάγιο αίτημα των κατοίκων της συνοικίας  «Λαλέικα»  αλλά και του οικισμού «Μεντουριάνικα» για την αποκατάσταση του παλιού γεφυριού στο Ζαχολίτικο ποταμό, στο Δερβένι.

Ο λόγος: Η εξυπηρέτηση  των κατοίκων για την ευκολότερη πρόσβασή τους στο Αγροτικό Ιατρείο, στη  λαϊκή αγορά, αλλά και στην Εκκλησία, όπως γινόταν. πριν τη κατακρήμνιση  του γεφυριού από την Ολυμπία οδό, για τις ανάγκες των έργων της.
Ο βουλευτής μεσολάβησε στην κατασκευάστρια εταιρία, η οποία ανταποκρίθηκε στέλνοντας τον υπεύθυνο επικεφαλή μηχανικό κ. Δημόπουλο , ο οποίος με την σειρά του ενέκρινε την κατασκευή της πεζογέφυρας την οπαία απεδέχθη και η εν λόγω εταιρία κατανοώντας ,την αναγκαιότητα αλλά αναγνωρίζοντας και  τις ευθύνες της.
Μάλιστα η κατασκευή της εν λόγω πεζογέφυρας, μαζί με την ασφαλτόστρωση των αγροτικών δρόμων στη περιοχή του Αγίου Φανουρίου Λυκοποριάς ανακοινώθηκε με δελτίο τύπου από το γραφείο του βουλευτή  που δημοσιεύθηκε από την ηλεκτρονική εφημερίδα «Δυτικοί Κορινθιακοί  Ορίζοντες».
Όμως ο φθόνος που δημιουργηθεί σε ομάδα της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου για αυτή την επιτυχία τους οδήγησαν να σαμποτάρουν το έργο, με την μέθοδο «ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο». ‘ Έτσι  ζήτησαν την δημιουργία αερογέφυρας ( Κατά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στα τούνελ), προϋπολογισμού τουλάχιστον 800.000 ευρώ , δηλαδή μία ουτοπία, ώστε να μην γίνει ΤΙΠΟΤΑ! Διότι με το μεγάλο έργο αμελείτε το μικρότερο!!!
Για να καταλάβετε  τις  διαφορές μεταξύ των γεφυρών , η πεζογέφυρα, έχει «ρεαλιστική»  κατασκευή διότι:
 1ον είναι κόστους  από 30.000 έως  50.000 Ευρώ.
2ον  εύκολα προσβάσιμη διότι θα ήταν ύψους ενός μέτρου, προστατευόμενη από το ψύχος τον χειμώνα και φιλική στους υψοφοβείς και υπερήλικες διαβάτες.
Εις την ύψους 5,10 μέτρων οδογέφυρα, εκτός του υψηλού κόστους που βαραίνει τον κρατικό προϋπολογισμό ( Σε αντίθεση με την πεζογέφυρα που η κατασκευή της επιβαρύνει αποκλειστικά την εταιρία) αλλά και των προβλημάτων ύψους και ψύχους, προέκυψε και επιπλέον θέμα υψίστης δυσκολίας με την είσοδο αλλά κα την έξοδο των οχημάτων που θα προσπαθήσουν να την περάσουν! Άρα γεφύρι «ΓΙΟΚ». Και πάλι ντροπή σας  μικρόψυχοι!!!

ΧΑΡΙΛΑΟΣ Β. ΛΑΖΑΝΑΣ

ΔΕΡΒΕΝΙ 24- 5 - 2017