Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

110.000 ΕΥΡΩ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ O κ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΞΕΝΟΚΩΣΤΑΣ ΚΑΙ Η ONEX S.A. ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΛΕΤΤΑ ΚΑΛΑΜΑΡΑ


Αγωγή από τον κ.Παναγιώτη Ξενοκώστα Πρόεδρο και Διεθύνοντα Σύμβουλο της ONEX S.A. και την ONEX S.A., μέλους του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου, ύψους 80.000 για τον ίδιο και 30.000 για την ONEX S.A., κατά εμένα της Λέττας Καλαμαρά ως δημοσιογράφου, αρθρογράφου, ιδιοκτήτη, και διαχειρίστρια του thedayaftergr.blogspot.com κατέθεσε ο δικηγόρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ONEX SYROS SHIPYARDS κ.Κεράτσας Κωνσταντίνος.

Η αποκατάσταση του κ.Ξενοκώστα και της ONEX S.A. σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο Σύνταγμα άρθρο 14 περί ελευθερίας Τύπου για δύο παλαιότερες αναρτήσεις μου δεν τους ικανοποίησε.

Είναι δημοσιογραφική και ατομική μου τιμή να υπερασπισθώ την ελευθερία του Τύπου στην Ελλάδα του 21ου αιώνα, για εμένα και τους αναγνώστες μου, στην ελληνική και αν απαιτηθεί και στην ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη, καθώς και η ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού για την εξέλιξη της υπόθεσης διεθνώς. Ο τιμητικός μηνιαίος μισθός μου μετά από 25 χρόνια έντιμης δημοσιογραφίας, που υπολείπεται το επίδομα του παρανόμου μετανάστη στη χώρα μας, είναι στη διάθεση προς διεκδίκηση κάθε ενδιαφερόμενου.

Η αγωγή κατατέθηκε την 12η Φεβρουαρίου 2019 και η δικάσιμος ορίστηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών την 21η Μαρτίου 2019.

Ανεξάρτητα της συγκεκριμένης υπόθεσης για την οποία θα αποφανθεί η Δικαιοσύνη τελεσίδικα, το ρεπορτάζ για τις ONEX SYROS SHIPYARDS, ONEX S.A. και ΟΝΕΧ Technologies Inc. θα συνεχίζεται κανονικά. Το ίδιο και για την πολιτική και την άμυνα της χώρας μας όπου γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε.

Εύχομαι και πάλι ολόψυχα στον κ.Ξενοκώστα, την ONEX SA και την ONEX SYROS SHIPYARDS να γίνουν ιδιοκτήτες της «ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΥΡΟΥ», πριν εκπνεύσει το 9μηνο από τη σχετική δικαστική απόφαση και να αποπληρώσουν εντός 2μήνου τους παλαιούς, νέους εργαζομένους και ουσιώδεις προμηθευτές της Σύρου για να αναγεννηθεί το νησί. Επίσης εύχομαι κάθε άλλη επιτυχία σε όποια επενδυτική κίνηση επιθυμεί ο κ. Ξενοκώστας και η ONEX SA. 

Εξακολουθώ όμως να μην κατανοώ την κίνηση τους εναντίον μου ως δημοσιογράφου, αρθρογράφου, ιδιοκτήτη και διαχειρίστρια του thedayaftergr.blogspot.com

Thedayaftergr