Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

«Φοβάμαι για τη ζωή μου.Ο Ζακ ήταν σε αμόκ και ήθελα να τον περιορίσω » Τρομαγμένος ο κοσμηματοπώλης που πήρε προθεσμία για να απολογηθεί

http://arouraios.gr/wp-content/uploads/2018/09/32-16-750x430.jpg
Φοβισμένος εμφανίζεται τώρα ο 55χρονος ιδιοκτήτης καταστήματος στην Ομόνοια που συνελήφθη για τον θάνατο του Ζακ Κωστόπουλου. Ο ίδιος, μεταξύ άλλων, ανέφερε στους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν πως φοβάται τους αντιεξουσιαστές.
Είπε σχετικά:
«Έπρεπε να υπερασπιστώ την περιουσία μου και να βοηθήσω τον φίλο μου. Φοβήθηκα ότι θα μου επιτεθεί με μαχαίρι. Το είχα δει το μαχαίρι. Αν ήξερα ότι θα γίνονταν όλα αυτά δεν θα ανακατευόμουν. Φοβάμαι για τη ζωή τη δική μου και της οικογένειας μου από τους αντεξουσιαστές» είπε ο 55χρονος στους
αστυνομικούς.
Ο κατηγορούμενος οδηγήθηκε σήμερα το πρωί στον Εισαγγελέα και ζήτησε προθεσμία για να απολογηθεί, ενώ σημειώνεται πως αρνείται ότι οι πράξεις του είχαν ως αποτέλεσμα τον θάνατο του Ζακ Κωστόπουλου.
Υπενθυμίζεται ότι χθες, συνελήφθη και ένας ακόμη άνδρας, 55 ετών, ο οποίος είχε προσαχθεί αρχικά στην Ασφάλεια Αθηνών, ως ύποπτος για τη συμμετοχή του στον ξυλοδαρμό του 33χρονου. Ο 55χρονος ομολόγησε τελικά την πράξη του και ισχυρίστηκε ότι το έκανε για να εμποδίσει τον Ζακ Κωστόπουλο να βγει από το κοσμηματοπωλείο, επειδή είχε δει ότι κρατούσε μαχαίρι και ήθελε να τον σταματήσει για να μην κινδυνέψουν οι άνθρωποι που ήταν από έξω, μέχρι να φτάσουν οι αστυνομικοί.