Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Το σχέδιο της ΝΔ για το «αύριο της Ελλάδας» Η ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ ( live)

Στη Θεσσαλονίκη και την 82η Διεθνή Έκθεση βρίσκεται από το πρωί του Σαββάτου ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος αφού περιηγήθηκε στα περίπτερα της έκθεσης, αυτη την στιγμή απευθύνει ομιλία ενώπιον των παραγωγικών φορέων και των εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο. 
Την ομιλία παρακολουθούν, μεταξύ άλλων, οι πρώην  πρώην πρόεδροι της Νέας Δημοκρατίας Κώστας Καραμανλής , Αντώνης Σαμαράς και Ευάγγελος Μεϊμαράκης
Παρακολουθήστε την ομιλία του Προέδρους της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη
 Live
Είµαστε εδώ για να δηµιουργήσουµε µια νέα Ελλάδα υγιή, δυνατή, υπερήφανη.
H Ελλάδα που εγώ οραµατίζοµαι είναι ένας κόσµος που ανατέλλει, όχι µια χώρα που δύει.
Δεν έχω στο νου µου µόνο αριθµούς και δείκτες. Έχω πρώτα από όλα ανθρώπους.
Η αγωνία µου είναι να εξασφαλίσουµε ένα καλύτερο αύριο στη γενιά του.
Το νομοσχέδιο για τη νέα οργάνωση της κυβέρνησης και της ανώτατης διοίκησης και έτοιμο και θα είναι το πρώτο που θα ψηφιστεί...l