Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Δημοσιεύεται σήμερα το «πόθεν έσχες» των πολιτικών – Παραπέμπονται Καρατζαφέρης-Μπουκουρας

Μπούκουρας: Ήμουν φυλακή γι αυτό δεν υπέβαλα Πόθεν Έσχες
Στη δημοσιότητα δίνονται σήμερα Τετάρτη οι δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης πολιτικών προσώπων των τελευταίων δύο ετών.
Οι δηλώσεις πόθεν έσχες θα δοθούν στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες στις 12:30, από το γραφείο του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων, σε μορφή cd και θα αναρτηθούν στο διαδικτυακό τόπο της Βουλής στις 13:30.
Από  τα πρώτα στοιχεία που έχουν δώσει οι  υπηρεσίες της Βουλής προκύπτει ότι ο πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ευστάθιος Μπούκουρας, δεν υπέβαλε τις απαιτούμενες δηλώσεις και για τον λόγο αυτό η Επιτροπή διαβίβασε τον σχετικό φάκελο στον κ. Εισαγγελέα Εφετών για το αδίκημα της μη υποβολής πόθεν έσχες.  Επίσης στον Εισαγγελέα Εφετών διαβιβάστηκε ο φάκελος του κ. Γεωργίου  Καρατζαφέρη,  για το αδίκημα της υποβολής ανακριβούς δήλωσης πόθεν έσχες.

Ο Στάθης Μπούκουρας, σε ανακοίνωση που εξέδοσε,  για την μη υποβολή της δήλωσης για το 2014, στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, αναφέρει τα εξής:  

«Υπενθυμίζω σε όσους το έχουν "ξεχάσει" γιατί εγώ και η οικογένεια μου δεν θα το ξεχάσουμε ποτέ, ότι από 12.1.14 μέχρι και 17.12.2014 κρατούμην προσωρινά στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου ως "διευθυντής εγκληματικής οργάνωσης"(!).

Είμαι σίγουρος λοιπόν ότι μόλις εξηγήσω στον κο Εισαγγελέα το λόγο που αμέλησα να υποβάλλω δήλωση πόθεν έσχες, θα γίνει αντιληπτό ότι κανενός είδους δόλος δεν υπάρχει πίσω από αυτή τη παράλειψη μου, αφού είναι άλλωστε γνωστό, ότι εγώ, από την ανάμειξη μου στην πολιτική ζωή της χώρας όχι μόνο δεν πλούτισα, αλλά αντιθέτως καταστράφηκαν από εμπρηστικές ενέργειες τόσο το μαγαζί που διέθετα στο Περιστέρι, η οικία μου και τα δύο αυτοκίνητα μου, με ανάληψη ευθύνης από τους "γνωστούς αγνώστους " που ...κόπτονταν για την δημοκρατία που "κινδύνευε" από την δική μου παρουσία(!) και ενοχλούνταν τα "δημοκρατικά τους αισθήματα" από την εκλογή μου στη Βουλή των Ελλήνων. Τα συμπεράσματα δικά σας».