Από τον τ. Πρόεδρο της τοπικής Κοινότητας Δερβενίου κ. Χαρίλαο Βασ. Λαζανά , λάβαμε την παρακάτω επιστολή - πρόταση του , προς την Δημοτική Αρχή Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης, σχετικά με την παράκαμψη οχημάτων από την Ν.Ε.Ο
μέσω της καταργηθείσης σιδ.γραμμής εις το ύψος του παλαιού σιδ.σταθμού και για
ένα διάστημα περίπου 600 μ.(από Αθήνα προς Πάτρα) όπου θα επανέρχεται εις την
Ν.Ε.Ο.και την κατασκευή γέφυρας στα Λαλέικα, και την οποία δημοσιοποιούμε.
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
XΑΡΙΛΑΟΣ
ΛΑΖΑΝΑΣ του
Βασιλείου
τέως
Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Δερβενίου
Τηλ.επικ/νίας:
6978417365
ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΥ
ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ
(Υπόψη Προέδρου Δ.Σ κ.Νιάρρου)



Έως τότε όμως εγκυμονούνται κίνδυνοι κατά τους χειμερινούς μήνες του 2016. Ο
λόγος είναι ότι η θεμελίωσή της γίνεται
εντός του Ζαχολίτικου ποταμού στο ίδιο
σημείο όπου είχε παλιότερα στηθεί το γεφυράκι και το οποίο κατόπιν
δικαστικής αποφάσεως
κατακρημνίστηκε για λόγους ασφαλείας.
Εάν λοιπόν ήταν επικίνδυνο το τόσο μικρό γεφυράκι με τόσο λίγο μπετόν, πόσο μάλλον θα πρέπει να
ανησυχούμε για την σημερινή μορφή του με τόσα Μ3 μπετόν που έχουν περιορίσει κατά πολύ τον
πυθμένα του ποταμού!!


Αυτό το τονίζω γιατί υπάρχει το κακό
προηγούμενο εις την άλλη κατά 200 μέτρα
νοτιότερα του ποταμού γέφυρα της ΕΡΓΑ ΟΣΕ όπου η τότε κατασκευάστρια εταιρεία
ΜΗΧΑΝΙΚΗ δεν απομάκρυνε τα μπετά που
έριξε για την κατασκευή υπόβαθρου που
βοήθησε να στηθεί το ξυλότυπο για την κατασκευή των οικοδομικών εργασιών,
δηλαδή το καλούπωμα.Κατά συνέπεια υφίσταται ακόμα περιορίζοντας την ομαλή
λειτουργία του ποταμού, έχοντας επιπλέον
μετατραπεί και σε χώρος νεκροταφείου αυτοκινήτων. Τα εγκαταλελειμμένα
αυτά αυτοκίνητα σε περίπτωση έντονης
νεροποντής παρασυρόμενα θα επιβαρύνουν επιπλέον την ομαλή ροή του νερού προς τη
θάλασσα.
Όμως αυτά τα προβλήματα μας δίνουν την διαπραγματευτική
ικανότητα να ζητήσουμε από την ανάδοχο εταιρεία , πρωτοστατούντος του κ. Δημάρχου,
μια πολύ σοβαρή εκδούλευση. Με αφορμή ότι στο σημείο αυτό έχουν μεταφερθεί μηχανήματα προχωρημένης τεχνολογίας (δύσκολο για να τα έχει ένας Δήμος, ακόμα και πολύ μεγαλύτερος από
τον δικό μας) ώστε να χρησιμοποιηθούν
για την κατασκευή γεφυριού με νόμιμη άδεια από την υπηρεσία ρεμάτων με
δεδομένο ότι υπάρχει και υδραυλική μελέτη. Έτσι θα εκπληρωθεί και το πάγιο
αίτημα των κατοίκων της συνοικίας Λαλέικα καθώς και των κατοίκων του διπλανού
οικισμού Μεντουργιάνικων και όσων κατοίκων του ορεινού Πύργου που ερχόμενοι στο Δερβένι να μετριάζουν την απόσταση αλλά να
αποφεύγουν και το κυκλοφοριακό.
Τέλος
εύχομαι καλές γιορτές σε όλους και περιμένω επίσκεψή σας για επιτόπου
ενημέρωση.
Δερβένι
14.12.2015
Υ.Γ.
Η υπηρεσιακή συμβολή του Διευθυντή της Τεχνικής Υπηρεσίας κ.Χρόνη Καραγιάννη αλλά και η θεσμική του
κ.Φάνη Μπρακούλια (που έχει σπουδές επί
του αντικειμένου)θεωρούνται χρήσιμες για την κατασκευή του γεφυριού.
Επίσης παρακαλούνται οι αρχηγοί των συνδυασμών να
ενημερώσουν τους συμβούλους τους και σεις κύριε πρόεδρε εάν κρίνετε αναγκαίο το
Σώμα.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1/ΔΗΜΑΡΧΟ
κ.ΗΛΙΑ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟ
2/ΑΡΧΗΓΟ
ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ κ. ΒΛΑΣΗ
ΤΣΙΩΤΟ
3/ >>
Α’ ΕΛΑΣΣΟΝΟΣ >> κ. ΖΑΡΡΟ ΑΝΔΡΕΑ
4/ >>
Β’ >> >> κ. ΜΠΡΑΚΟΥΛΙΑ ΘΕΟΦΑΝΗ
5/ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ
ΕΡΓΩΝ κ.ΚΑΣΣΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ
6/ΣΥΜΒΟΥΛΟ
ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ κ. ΚΕΚΕΡΗ ΝΙΚΟΛΑΟ
7/
ΧΡΟΝΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ