
«Αποκτά ιδιαίτερη σημασία για την Περιφέρεια Πελοποννήσου η αναγνώριση της
«Μυθικής Πελοποννήσου» ως σημαντικός και ανταγωνιστικός προορισμός από φορείς
του τουρισμού όπως η TUI» σημείωσε επίσης ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου
και τόνισε ότι «με το σχέδιο και την εξωστρέφειά μας η Πελοπόννησος καταξιώνεται
και προσελκύει πλέον διεθνείς συνεργασίες».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η TUI στο πλαίσιο της πρότασής της για συνεργασία ενσωματώνει
στη δική της στρατηγική τις στρατηγικές προτεραιότητες της Περιφέρειας
Πελοποννήσου, όσον αφορά την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της
Πελοποννήσου, μέσω του δικτύου της, αλλά και τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό της
Περιφέρειας για την αναγνωρισιμότητα της ταυτότητας της «Πελοποννήσου».