Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Ομπράντοβιτς: Ο Ολυμπιακός είναι ομάδα με περηφάνια

Ομπράντοβιτς: Ο Ολυμπιακός είναι ομάδα με περηφάνια
 Το εγκώμιο του Ολυμπιακού έπλεξε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς αμέσως μετά την ήττα της ομάδα του στο ΣΕΦ.
«Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό. Ο Ολυμπιακός έκανε ένα πολύ καλό παιχνίδι, ενώ εμείς σε κρίσιμα σημεία του ματς κάναμε ανόητα λάθη που τα αξιοποίησε ο αντίπαλος. Η άμυνά μας δεν ήταν καλή. Αλλάξαμε κάποια πράγματα, αλλά δεν είδαμε αποτέλεσμα. Ίσως ήταν το χειρότερό μας παιχνίδι φέτος στην άμυνα. Ο Ολυμπιακός έδειξε ότι είναι ομάδα με χαρακτήρα και περηφάνια, κάτι που απέδειξε σήμερα. Καταλάβαμε απέναντι στην ομάδα που έχει κερδίσει την Ευρωλίγκα τα δύο τελευταία χρόνια πως έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας», ανέφερε ο Σέρβος τεχνικός.
Για την απόδοση δύο δικών του παιδιών, είπε: «Ο Σπανούλης και ο Περπέρογλου έπαιξαν πολύ καλά. Όταν έχεις μια νέα ομάδα χρειάζεσαι χρόνο. Εμείς στην αρχή της σεζόν κάναμε πλήρεις μόνο μια προπόνηση, δεν είχαμε το χρόνο που θα θέλαμε και το έχω πει στους παίκτες μου πως θα αντιμετωπίσουμε πρόβλημα από αυτό».
Για την αντιμετώπιση από τον κόσμο του Ολυμπιακού, είπε: «Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα. Είδατε πόσο με αγαπάνε. Αγαπώ την Ελλάδα και κάθε φορά χαίρομαι που επιστρέφω εδώ. Είναι η πόλη μου. Δεν είναι η πρώτη φορά που έρχομαι στο ΣΕΦ, οι οπαδοί του Ολυμπιακού προσπαθούν να βοηθήσουν την ομάδα τους».
Όσο για το αν περιμένει πιο… δύσκολη ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ απέναντι στον Παναθηναϊκό, είπε: «Θα είναι κάτι διαφορετικό. Δεν έχουμε χρόνο να σκεφτούμε από τώρα τόσο μακριά».
Για το αν θα επέστρεφε στην Ελλάδα, τόνισε: «Ξέρω μόνο πως επιστρέφω στην Τουρκία αύριο. Έχω συμβόλαιο για φέτος και του χρόνου. Είμαι πολύ ικανοποιημένος στη Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ, οι άνθρωποι της ομάδας είναι πολύ καλοί και είμαστε στην αρχή».