Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Βασίλειος Νανόπουλος : Απαιτώ από τον κ. Πνευματικό να μου ζητήσει δημόσια συγγνώμη για όσα είπε εναντίον μου

{images:title}
Επειδή ο κ. Πνευματικός συνεχίζει τον πόλεμο λάσπης εναντίον μου είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω τα εξής:
1. Κλήθηκα από την ειδική ανακρίτρια να καταθέσω ενόρκως στην υπόθεση του βουλευτή κ. Σ. Μπούκουρα, ό,τι γνωρίζω για περιστατικά που περιλαμβάνει η υπόθεση απαντώντας στις σχετικές ερωτήσεις. Κυρίως επειδή ήμουν ο μόνος θεσμικός παράγοντας, αυτόπτης μάρτυρας στα επεισόδια, όταν ήρθαν οι πρώτοι λαθρομετανάστες στο στρατόπεδο της Κορίνθου.

2. Δεν προσήλθα αυτοβούλως να καταθέσω, δέχτηκα κλήση από την ανακρίτρια.

3. Δεν μπορούσα να αρνηθώ την κατάθεση. Η άρνηση τιμωρείται από ότι ξέρω. Είμαι πρόεδρος του επιμελητηρίου και σέβομαι τους θεσμούς και τους νόμους.

4. Είπα την αλήθεια σε ό,τι γνώριζα, όπως κάνω πάντα . Δεν θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά άλλωστε σε ένορκη κατάθεση.

5. Ζήτησα από την ανακρίτρια να δημοσιοποιήσω ολόκληρη την κατάθεση μου για να μάθετε όλα όσα κατέθεσα και όχι επιλεγμένο απόσπασμα αυτών, αλλά αυτό δεν επιτρέπεται .

6. Θεωρώ ότι η διαστροφή της αλήθειας που επιχειρεί ο κ. Πνευματικός εναντίον μου εντάσσεται στον προεκλογικό του αγώνα και προέρχεται από τον πανικό που τον διακατέχει τον τελευταίο καιρό.

7. Νομίζω ότι κανείς Κορίνθιος δεν έχει την παραμικρή αμφιβολία για την δημοκρατική μου συνείδηση και συμπεριφορά. Δείτε πως λειτουργεί το επιμελητήριο επί προεδρίας μου και την εικόνα του δημοτικού συμβουλίου επί θητείας του κ. Πνευματικού.

8. Καλώ τους Κορινθίους να καταδικάσουν τη νοοτροπία και τις πρακτικές του σημερινού δήμαρχου Κορινθίων και να μην παρασύρονται εύκολα από την παραπληροφόρηση.

9. Απαιτώ από τον κ. Πνευματικό να μου ζητήσει δημόσια συγγνώμη για όσα είπε εναντίον μου.