Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Επίτιμη δημότης Μεσσήνης η Κ. Δημουλά

 

Επίτιμη δημότης Μεσσήνης, περιοχή απ' όπου έλκει την καταγωγή της ανακηρύχθηκε το Σάββατο το βράδυ η ποιήτρια και ακαδημαϊκός Κ. Δημουλά. Παράλληλα ο δήμαρχος Στάθης Αναστασόπουλος σε εφαρμογή σχετικής ομόφωνης απόφασης του δ.σ. Μεσσήνης παρέδωσε στην Κ. Δημουλά το χρυσό κλειδί της πόλης.
Ο Στ. Αναστασόπουλος δήλωσε εντυπωσιασμένος από την απλότητα, το χιούμορ και το λιτό λόγο της ποιήτριας, στοιχεία που, όπως είπε, διαπίστωσε και κατά τις μεταξύ τους συναντήσεις.
«Είναι εξαιρετική η τιμή που μου κάνατε να είμαι δημότης Μεσσήνης και να μου εμπιστευτείτε το κλειδί της πόλης», απάντησε η Κ. Δημουλά και πρόσθεσε: «Το ήθος μου είναι δικαίωσης στην εμπιστοσύνη σας και μου δίνει ελεύθερη είσοδο στη Μεσσήνη. Επικροτεί ότι έχω σχέση με τη Μεσσήνη, εξ αίματος. Δε θα εξαρτώμαι από τα σαθρά αντικλείδια που μου δίνει η ελπίδα ότι κάθε όνειρο, απογοητευμένο από μένα, φεύγει και με κλειδώνει. Είναι φυλακτό και μου εμφυσά ευλάβεια».
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την απαγγελία από την ίδια την Κ. Δημουλά ποιήματά της, αλλά την απόδοση μελοποιημένων ποιημάτων της από τη σοπράνο Μ. Μαργαρίτη.