Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ GREEN CAMP… TA ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ


Γράφει ο Γιώργος Κουλός

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή ετοιμαζόμουν για ναπάω ένα εικοσαήμερο στην παιδική κατασκήνωση GREEN CAMP.
Πολλές οι αξέχαστες αναμνήσεις… Μα περισσότερατα δάκρυα συγκίνησης όταν θυμάμαι όλα όσα έζησα εκεί τα 8 χρόνια πουπήγαινα  ως κατασκηνωτής.

Η πράσινη κατασκήνωση ιδρύθηκε το 1995 σταΛεχαινά Ηλείας και περιβάλλεται από ένα καταπράσινο χώρο 55 στρεμμάτων πουαγγίζουν την θάλασσα.

Όλα για μένα ξεκίνησαν σε ηλικία 7 ετών όπουαποφάσισα για πρώτη φορά να πάω στην κατασκήνωση. Μέχρι τα 15 πήγαινα κάθεκαλοκαίρι.
8 συνολικά καλοκαίρια που έζησα πολλά…πουέμαθα πολλά…
Κάθε ένα από αυτά έχει ξεχωριστή θέση στηνκαρδιά μου.

Το GREENCAMP στο μυαλό μουκαι την καρδιά μου έχει συνδυαστεί με το παιχνίδι, το γέλιο, τις παιδικέςστιγμές, τα αθλήματα, τις βραδιές ψυχαγωγίας καθώς και τις φιλίες που έκανα.Γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους.
Το κάθε ένα από τα παραπάνω έχει την δική τουομορφιά και είναι κάτι το μοναδικό.

Εκείνο όμως που μου είχε κάνει τρομερήεντύπωση ήταν το ενδιαφέρον και η αγάπη που μου έδειχναν. Νοιαζόντουσανπραγματικά για μένα. Ήθελαν να είμαι και να περνάω καλά.

Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάςμου, τους ιδιοκτήτες της κατασκήνωσης, την κ. Έφη και τον κ. Παναγιώτη Μπαρδάκηγιατί μου έδωσαν την δυνατότητα τα παιδικά μου χρόνια να είναι  βγαλμένα από τα πιο ωραία και γαλήνιακατασκηνωτικά παραμυθία.
Έχουν δημιουργήσει το GREEN CAMP με σεβασμόστην προσωπικότητα και την αξιοπρέπεια των παιδιών.
Σεβασμός στην παιδική ψυχή.
Αλληλεγγύη στα παιδικά όνειρα.


ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΗΣ GREEN CAMP