Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Λογοτεχνικό ταξίδι στη Γερμανία .


Της Αναστασίας Ευσταθίου

Καλεσμένη συγγραφέας στην  11η Εβδομάδα Παιδικής Λογοτεχνίας στο Μόναχο και τα περίχωρα της Γερμανίας από τις 22 έως και 30 Απριλίου 2012, από την Ελληνική Κοινότητα, θα είναι η αφεντομουτσουνάρα μου, όπως λέει ο φίλος μου ο Καραγκιόζης.

Μαζί με τις καταξιωμένες συγγραφείς Ελένη Πριοβόλου και Μαρία Ρουσάκη θα επισκεφτούμε δημοτικά σχολεία του Μονάχου και του  Νταχάου καθώς και τα τμήματα μητρικής γλώσσας. Θα έχουμε την ευκαιρία να συναντηθούμε με τα ελληνόπαιδα της Γερμανίας, με συλλόγους γονέων, την ελληνική κοινότητα και την πρόξενο της Ελλάδας στο Μόναχο σε μια σειρά εκδηλώσεων αφιερωμένων στο παιδικό βιβλίο.

Αρχικά ήμουν επιφυλατκική, για το αν έπρεπε να πάω σε εργάσιμες ημέρες, ο προϊστάμενός μου, όμως, με έβγαλε από τη δύσκολη θέση δίνοντάς μου άδεια και λέγοντάς μου: "Κα Ευσταθίου,  να πάτε και να πείτε στους Γερμανούς ότι υπάρχει και μια άλλη Ελλάδα όχι αυτή του χρέους και των δανειων αλλά η Ελλάδα του πνεύματος και του πολιτισμού κι εσύ, δασκάλα και συγγραφέα μας, μπορείς να τη διαφημίσεις με τον καλύτερο τρόπο αυτή την Ελλάδα. Να πας και να δώσεις χαιρετισμούς σε όλα τα ελληνόπουλα".

 Οπότε, ποιος με κρατάει! Προσπαθώ να χωρέσω όσο πιο πολλή Ελλαδα μπορώ στις βαλίτσες μου....

Την πρόσκληση και όλη διοργάνωση πραγματοποιεί το Ελληνικό Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ (http://www.aristofanis.com)  σε συνεργασία με τη Σχολική Επιτροπή του 2ου  Δημοτικού Σχολείου Μονάχου «Πυθαγόρας».