Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Ε. Μπούκουρας: «Δεν προκάλεσα εγώ το επεισόδιο - Β. Νικολακόπουλος: «Ανακάλεσα τους χαρακτηρισμούς μου »


Σχετικά με το φραστικό επεισόδιο μεταξύ του βουλευτή της Χρυσής Αυγής κ. Ε. Μπούκουρα και του φυτωριούχου κ. Βασίλη Νικολακόπουλου στο Ξυλόκαστρο ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής σε δήλωση στην korinthiannews.gr  αναφέρει:
«... Δεν είμαι εγώ που προκάλεσα το φραστικό επεισόδιο με τον φυτωριούχο Βασίλη Νικολακόπουλο. Ο ίδιος μου επιτέθηκε φραστικά λέγοντάς μου ότι: «με τραμπούκους και δολοφόνους της Χρυσής Αυγής δεν θέλω να έχω καμία επαφή.
Όπως αντιλαμβάνεστε αυτό δεν θα μπορούσα να το αφήσω να περάσει έτσι. Του ζήτησα να ανακαλέσει αυτά που είπε διαφορετικά θα προβώ σε μηνύσεις. Στη συνέχεια ο κ. Νικολακόπουλος μου ζήτησε συγνώμη και ανακάλεσε αυτά τα οποία είπε. Αδιάψευστος μάρτυρας είναι και η κάμερα που κατέγραφε τα γεγονότα.
... Έχω δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για τα θέματα των φυτωριούχων. Έχω προχωρήσει σε ενέργειες ώστε να γίνουν συναντήσεις με τον υπουργό για τα προβλήματα που απασχολούν τους φυτωριούχους. Ενδιαφέρομαι και τρέχω για τους φυτωριούχους».

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με τον φυτωριούχο Βασίλη Νικολακόπουλο, ο ίδιος  ανέφερε: «Υπήρξε μία ένταση μεταξύ εμένα και του βουλευτή. Είναι αλήθεια ότι χρησιμοποίησα κάποιους χαρακτηρισμούς κατά της Χρυσής Αυγής τους οποίους και ανακάλεσα για να συνεχιστεί με ηρεμία η συζήτηση».