Τον βαρύτερο πύραυλο που διαθέτει στο οπλοστάσιό του, τον Sejjil, εκτόξευσε το βράδυ της Τετάρτης (18.06.2025) το Ιράν κατά του Ισραήλ, καθώς εκπνέει και η έκτη ημέρα του πολέμου ανάμεσα στις δύο χώρες της Μέσης Ανατολής.
Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν ότι το 12ο κύμα επίθεσης κατά του Ισραήλ έγινε με τον βαλλιστικό πύραυλο μεσαίου βεληνεκούς Sejjil, ο οποίος έχει βεληνεκές 2.000 χιλιόμετρα.