H πυρκαγιά ξέσπασε στις 20.20 και ξεκίνησε από τον 2ο όροφο. και ολόκληρη η πόλη «πνίγηκε» από τον πυκνό καπνό, με την μυρωδιά του καμένου να απλώνεται σε όλη την περιοχή.
Επιχείρησαν 12 πυροσβεστικά οχήματα με 32 υπαλλήλους της πυροσβεστικής καθώς και ομάδες εθελοντών.
Από τους έμπειρους πυροσβέστες γίνεται έλεγχος για άστεγους επειδή στο συγκεκριμένο εγκαταλελειμένο ξενοδοχείο συνήθιζαν να βρίσκουν καταφύγιο.