Από νωρίς το πρωί της Τετάρτης (3/6) συγγενείς, φίλοι, συνεργάτες, εκπρόσωποι της πολιτικής ζωής και απλοί πολίτες προσήλθαν στον ναό για να αποτίσουν φόρο τιμής στον εκλιπόντα υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νίκο Ταγαρά που έφυγε από τη ζωή την περασμένη Παρασκευή, σε ηλικία 70 ετών, έπειτα από σκληρή μάχη που έδωσε με τον καρκίνο.
Η εξόδιος ακολουθία ξεκίνησε στις 13:00 μ.μ. στον Μητροπολιτικό Ναό του Αποστόλου Παύλου, παρουσία πολιτειακών, πολιτικών και αυτοδιοικητικών παραγόντων, ενώ το «παρών» δίνει και ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Επικήδειους εκφώνησαν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο πρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης και ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός.
«Αντίο Νίκο, αποτέλεσες φωτεινό παράδειγμα πολιτικού και πράγματι αξίζεις να σε συνοδεύει η ελληνική σημαία» ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στον επικήδειο για τον εκλιπόντα υφυπουργό Περιβάλλοντος, Νίκο Ταγαρά.
Μετά την ολοκλήρωση της τελετής, η ταφή του ιδιαίτερα αγαπητού υπουργού, πραγματοποιήθηκε στην ιδιαίτερη πατρίδα του, στο Χιλιομόδι Κορινθίας.