Kατά πλειοψηφία, ψηφίστηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, το νέο πρόγραμμα – σχέδιο της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας για το νέο έτος.
” Είναι ένα πρόγραμμα με διπλάσιο μπάτζετ. Περιλαμβάνει πέντε πυλώνες δράσεις. Έχουμε προσθέσει τη διακυβέρνηση και την εκπαίδευση. Τα πάντα θα αξιολογούνται. Ενισχύουμε την τουριστική αγορά, ενδυναμώνουμε τους ντόπιους παραγωγούς, συμμετέχουμε σε στοχευμένες εκθέσεις, προχωράμε σε στοχευμένη ψηφιακή προβολή“, είπε, στην εισήγησή του, ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Θάνος Μιχελόγγονας.
Ο αναπληρωτής Περιφερειάρχη, Χρήστος Λαμπρόπουλος, δήλωσε, ότι, το συγκεκριμένο πρόγραμμα (…) είναι διπλάσιο σε ύψος χρηματοδότησης, κοντά στα 2 εκατ. ευρώ. Περιλαμβάνει παρεμβάσεις στα μονοπάτια, στα Χωρικά Σχέδια, στο Απόθεμα Βιόσφαιρας, στην πράσινη Πελοπόννησο.”
Η Κωνσταντίνα Νικολάκου απ’ την παράταξη του Πέτρου Τατούλη, τόνισε, ότι, το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν είναι καινοτόμο και δεν είναι κανούργιο. ” Η Περιφέρεια, επί Πέτρου Τατούλη, είχε πολύ σημαντικό brand name. Πήραμε χρήματα από το ΕΣΠΑ, από το ΠΔΕ. Απ’ το 2019 έως και το 2023, είχαμε κατασπατάληση δράσεων. Δεν είχαμε στρατηγική κατεύθυνση“.
Ο Μανώλης Μάκαρης, επικεφαλής παράταξης, ανέφερε τα εξής: ” Υπάρχει αδυναμία καθιέρωσης ισχυρής ταυτότητας για την Πελοπόννησο. Χρειάζεται ολοκληρωμένη στρατηγική για το τουριστικό προιόν. Υπάρχουν ανισότητες στην τουριστική ανάπτυξη. Πρέπει να δούμε τον θεματικό τουρισμό, τις υποδομές, αλλά και τον πολιτιστικό τουρισμό“.
Ο Νίκος Κελλάρης της Λαικής Συσπείρωσης, τόνισε, ότι (…) το πρόγραμμα αυτό, ωφελεί τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους. Αλλάζουν τα ονόματα όσον αφορά τα προγράμματα προβολής, όμως, η ουσία είναι η ίδια. Η προβολή υπηρετεί συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα, την ίδια ώρα που ο απλός εργαζόμενος δεν μπορεί να κάνει διακοπές ούτε 3 ημέρες“.
Κλείνοντας τη συζήτηση, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, είπε τα εξής: ” Είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα. Θέλουμε την προστιθέμενη αξία. Θέλουμε να προωθήσουμε την περιφερειακή συνείδηση. Το σχέδιο έχει δουλευτεί σωστά, σ’ όλα τα επίπεδα δράσης του. Αγκαλιάζει τον πολιτισμό, τον πρωτογενή τομέα, τον ιδιωτικό τομέα, είναι ένα σχέδιο ομπρέλα. Στόχος μας είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της περιοχής μας“.