Αιτήματα, απορίες, ερωτήσεις και επισημάνσεις, γύρω από μικρά και μεγάλα προβλήματα της καθημερινότητας, στις γειτονιές της Κορίνθου και στις κοινότητες θα δέχεται ο Δήμος Κορινθίων μέσω ειδικής πλατφόρμας με σκοπό την επίλυσή τους.
Ο λόγος για το Novoville, μια πλατφόρμα επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας που παρουσιάστηκε στη διάρκεια
συνέντευξης τύπου. Εκεί, ο δημότης μπορεί να «ανεβάσει» το αίτημά του ή το πρόβλημα που διαπίστωσε και αυτό να πάρει το δρόμο του προς επίλυση. Η χρήση της πλατφόρμας δίνει άμεση ενημέρωση στη δημοτική αρχή και κάνει τον πολίτη “συνεργάτη” του δήμου, “χτίζοντας μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών”. Από εκεί και πέρα, το θέμα περνά στα χέρια των υπαλλήλων των υπηρεσιών του δήμου, που είναι υποχρεωμένοι να ανταποκριθούν.Περιγράφοντας τους στόχους της δημοτικής αρχής από την πλατιά συμμετοχή των δημοτών στο novoville, ο δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, αναφέρθηκε σε τέσσερα πράγματα: Να βρει απήχηση η δράση στον κόσμο, να επιλύονται τα προβλήματα, να ενεργοποιηθούν οι πρόεδροι των χωριών, να λειτουργήσει σωστά και άμεσα, το κανάλι αυτής της επικοινωνίας.
Εξηγώντας πώς θα καταφέρει ο δήμος να πετύχει τους στόχους που έθεσε ο δήμαρχος, ο Χρήστος Κορδώσης, ο οποίος είναι ο κεντρικός διαχειριστής της πλατφόρμας για τον δήμο ανέφερε πως «για να τεθεί ένα ζήτημα ως ολοκληρωμένο, θα πρέπει να έχει επιβεβαιωθεί ως τέτοιο από τρεις παράγοντες: την αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία του Δήμου, τον πρόεδρο της δημοτικής κοινότητας και εμένα ως γενικό διαχειριστή της προόδου επίλυσης των ζητημάτων…».