Παρασκευή 30 Αυγούστου 2024

Έφυγε από τη ζωή η αγωνίστρια Νατάσα Μερτικα.

 Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και κείμενο 

Γράφει η Μαίρη Νικολοπούλου 

Πολύ θλιβερή η σημερινή είδηση.
Έφυγε από τη ζωή η αγωνίστρια , η ηρωίδα Νατάσα Μερτικα. .Έφυγε ένα "κορίτσι της βροχής"... Μια γυναίκα σύμβολο αντίστασης κατά της επτάχρονης Χούντας...Μια γυναίκα που οι βασανιστές της τρόμαξαν στην ιδέα ότι μπορεί να φέρει στη ζωή ένα παιδί που θα της έμοιαζε και της στέρησαν το δικαίωμα της μητρότητας διακόπτοντας την εγκυμοσύνη της με βάρβαρο και βάναυσο τρόπο, έτσι όπως μόνο αυτοί μπορούσαν να το σκεφτούν.....
Την είχα γνωρίσει από κοντά , πριν χρόνια της είχα ζητήσει μου κάνει τη τιμή ,να την έχω φιλοξενούμενη στην τότε τηλεοπτική εκπομπή μου " Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ", να ξεδιπλώσουμε τη ταραχώδη και ταλαιπωρημένη ζωή της. Ευγενικα μου αρνήθηκε .Εν μέρει την κατανόησα , γιατί σίγουρα θα της ξυπνούσα άσχημες μνήμες από όλα αυτά που πέρασε εκείνα τα πέτρινα χρόνια της δικτατορίας.
Πάντα όταν την έβλεπα , η ίδια μου θύμιζε , πως δε θα το άντεχε.
Είχε διατελέσει πρόεδρος του Λουτρου για μια τετραετία, επί δημαρχίας Δημήτρη Σκούρα (1988-2002).Αγαπούσε το χωριό που γεννήθηκε και πάσχιζε για αυτό.
Σήμερα η είδηση μας ξάφνιασε, μας πάγωσε .
Θα σε θυμόμαστε με σεβασμό Νατάσα πάνω από όλα.Ησουν και θα είσαι μια ηρωίδα , μια αγωνίστρια , μια γυναίκα που πάλεψε , βασανίστηκε , άντεξε και ναι, είναι ένα παράδειγμα ,ένα σύμβολο για τη σημερινή γυναίκα.
Αιώνια σου η μνήμη.
Αναπαύσου  στη γη που αγάπησες . Καλό σου Παράδεισο.

Μαίρη Νικολοπούλου