Τετάρτη 28 Αυγούστου 2019

Αίγιο: Σε ψυχιατρική κλινική ο 28χρονος που «θέρισε» γιαγιά και εγγόνι


Στην αποκάλυψη ότι ο 28χρονος που «θέρισε» την 67χρονη με το εγγόνι της στο Αίγιο νοσηλεύεται από χθες σε ψυχιατρικό νοσοκομείο προχώρησε ο συνήγορος του κατηγορουμένου, τονίζοντας πως ο εντολέας του είναι συντετριμμένος και ζητά μια ανθρώπινη συγγνώμη από τους συγγενείς των θυμάτων.
Παράλληλα, ο κ. Σαμέλης μιλώντας στον ΑΝΤ1 ανέφερε πως ο 28χρονος έφυγε από το σημείο του δυστυχήματος, καθώς υπέστη σοκ και κρίση πανικού, ενώ διέψευσε τις πληροφορίες ότι ήθελε να διαφύγει μέσω θαλάσσης.
«Έπεσε στη θάλασσα με αυτοκτονικές τάσεις», είπε χαρακτηριστικά.

Την ίδια ώρα, σοκάρουν τα στοιχεία για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τραγικό τροχαίο.
Σύμφωνα λοιπόν με τα πρώτα στοιχεία, ο οδηγός έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα, που έφτανε ενδεχομένως τα 180 χλμ. την ώρα!
Παράλληλα, όπως προκύπτει, ο 28χρονος πάτησε φρένο αφότου προσέκρουσε στο πεζοδρόμιο όπου κινούνταν τα θύματα, ενώ το φρενάρισμα του οχήματος υπολογίζεται περίπου στα 100 μέτρα.
Εν τω μεταξύ, σε κλίμα οδύνης τελέστηκαν χθες στις Καμάρες Αιγίου οι κηδείες της 67χρονης και του εγγονού της.
Οι κάτοικοι του χωριού είναι εξοργισμένοι, ενώ συγκλονίζει το μήνυμα της μητέρας του άτυχου αγοριού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Γιαννάκη μου, υποφέρω, πονάω μακριά σου παιδάκι μου. Παιδάκι μου που είσαι να σε πάρω αγκαλιά; Αυτός που πήρε τη ζωή του παιδιού και της πεθεράς μου να το πληρώσει. Παλικάρι μου αντίο! Σε έχασα, έφυγες μέσα από την αγκαλιά μου, πεθερά μου καλή φύλαγε το μονάκριβό μου, αγάπη μου, άγγελέ μου»