Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

ΒΑΣΙΛΗΣ Σ. ΖΙΟΖΩΚΟΣ: "Με μοναδικό γνώμονα την προσφορά χωρίς ιδιοτέλεια, χωρίς αγκυλώσεις. Στις 26 Μαϊου θα έχουμε την ευκαιρία το Δερβένι μας να γίνει επιτέλους..... "ΔΕΡΒΈΝΙ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ""


Φίλες και φίλοι
Σας ξέρω και με ξέρετε πολύ καλά εδώ και πάρα πολλά χρόνια γιατί δεν εμφανίστηκα μπροστά σας επειδή συμμετέχω σε εκλογές.
Ζω μόνιμα στο Δερβένι με την οικογένεια μου και πάντα δραστηριοποιουμαι όπου θεωρώ ότι μπορώ να προσφέρω γνωρίζοντας απολύτως τις δυνατότητες μου και τα όρια μου.
Δεν έφυγα από τον τόπο μου ούτε σκοπεύω, θέλω να μείνω εδώ και να προσφέρω.
Συμμετέχω σε ένα ψηφοδέλτιο ενός ανεξάρτητου συνδυασμού που αποτελείται από άτομα με τα ίδια ακριβώς κριτήρια αλλά όχι άτομα μιας κλειστής παρέας.
Αυτό μας δεινει την δυνατότητα να καλύπτουμε όλους τους κατοίκους του Δερβενίου σε επίπεδο προβλημάτων, προβληματισμών αναγκών, αλλά και ιδεών.
Είμαι και είμαστε ένας από όλους εσάς.
Ζητάω την στήριξη σας με μοναδικό γνώμονα την προσφορά χωρίς ιδιοτέλεια, χωρίς αγκυλώσεις.
Στις 26 Μαϊου θα έχουμε την ευκαιρία το Δερβένι μας να γίνει επιτέλους.....
"ΔΕΡΒΈΝΙ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ"
Με εκτίμηση
Βασίλης (Λάκης)Ζιοζωκος του Σπυρίδωνος



ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΙΟΖΩΚΟΣ