Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Νίκος Ανδρουλάκης: Είμαι εδώ για να δώσουμε μαζί τη μάχη για την αναγέννηση της παράταξης αλλά και της χώρας.

https://www.cretapost.gr/wp-content/uploads/2017/11/androulakis.jpg
Σήμερα είναι μια ιστορική μέρα.
Με την συγκλονιστική συμμετοχή του κόσμου αλλάζει ο πολιτικός χάρτης στην πατρίδα μας. 
Οι προοδευτικοί πολίτες πήραν τον νέο φορέα στα χέρια τους. 
Είναι ένα ηχηρό μήνυμα προς την ελληνική κοινωνία, το πολιτικό σύστημα και προς εμάς τους ίδιους. 
Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους και τον καθέναν ξεχωριστά, μέσα από την καρδιά μου, που στάθηκαν ώρες στις ουρές για να δηλώσουν πως η
Παράταξη είναι Εδώ. 
Ευχαριστώ και συγχαίρω τους συνυποψήφιους μου για τον ωραίο αγώνα και τους καλώ να συνεχίσουμε ενωμένοι την προσπάθεια και την επόμενη Κυριακή.
Είμαστε εδώ μαζί, σε πείσμα όσων έλεγαν πως δεν θα τα καταφέρουμε.
Τώρα χρειάζεται να ακούσουμε την πλειοψηφία των συμπολιτών μας για αλλαγή πορείας. 
Εμείς τώρα αρχίζουμε. 
Και ζητάμε ισχυρή εντολή ανανέωσης και αλλαγής γενιάς, για την επόμενη μέρα. 
Είμαι εδώ για να δώσουμε μαζί τη μάχη για την αναγέννηση της παράταξης αλλά και της χώρας. 
Σας θέλω όλους δίπλα μου.

Νίκος Ανδρουλάκης