Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Η πολιτευτής της Ν.Δ κα Μπάκα και ο χυτά Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης



Γράφει ο  κ.  Παναγιώτης Ψαράκης

Φωτογραφία του Παναγιώτης Ψαράκης.Άντεξα παθητικά χωρίς  καμία προσπάθεια στην απόφαση μου να μην απαντήσω στην πολιτευτή της Ν.Δ κυρία Μπάκα στα όσα με στοιχεία είχα γράψει για την κατασκευή του χυτά του Δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης και τούτο διότι η απάντηση της ήταν στην κυριολεξία ‘’αλλόκοτα  λόγια ίσως μιας ξαφνικής παραφροσύνης’’.

Δεν επιδιώκω δημοσιότητα το παρελθόν μου δείχνει τον χαραχτήρα μου, όμως θεωρώ υποχρέωσή μου να αντιδρώ  όταν τα λόγια που αφορούν τα κοινά είναι ψεύτικα-υποκριτικά-πλαστά-φθαρμένα και αυτό φυσικά έκανα.

Ος τόσο η κυρία πολιτευτής σε πρόσφατη  συνέντευξή της στο ραδιοσταθμό Ηλέκτρα ανέφερε:


1ον  ¨Ότι ως παλιός αυτοδιοικητικός δεν ενδιαφέρομαι για το θέμα του χυτά. Προς τούτο έχω να πω  ότι με δική μου πρωτοβουλία έχω ενημέρωση από τους αρμοδίους δίχως τυμπανοκρουσίες. Εξ άλλου όπως με στοιχεία απέδειξα στο αρχικό άρθρο μου η κατασκευή του χυτά έγινε από την δική μας  Δημοτική αρχή και είναι φυσικό να υπάρχει ανησυχία. Όμως τον πρώτο λόγο έχει η νυν Δημοτική αρχή, η οποία και θα ορίσει τους τρόπους αντίδρασης για το θέμα  των απορριμμάτων.

2ον ότι το άρθρο για την κατασκευή του χυτά δεν το έγραψα εγώ αλλά κάποιος άλλος !!!Με τον ισχυρισμό σας αυτό ξεπεράσατε και την Αγκάθα Κρίστι.

ΥΓ. Μετά από αυτά που περνούν οι Ελληνίδες και οι Έλληνες την τελευταία 10-ετία εξ αιτίας των πολιτικών και τις πολιτικής τους έχουμε ανάγκη τέτοιων πολιτευτών?
Ψαράκης Παναγιώτης 
Εκπ/κός-τέως αντιδήμαρχος Δήμου Ξυλοκάστρου