Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Αποκαλυπτικός ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος: "Εγώ δεν θα κουνήσω το δάχτυλό μου για να πάρω τη βασιλεία πίσω" - Η συμβουλή μου στον Αλέξη Τσίπρα

Αποκαλυπτικός ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος: `Εγώ δεν θα κουνήσω το δάχτυλό μου για να πάρω τη βασιλεία πίσω` - Η συμβουλή μου στον Αλέξη Τσίπρα
Αποκαλυπτικός ήταν ο τέως βασιλιάς, Κωνσταντίνος μιλώντας στην εκπομπή Ιστορίες του ΣΚΑΙ για τη σημερινή πολιτική κατάσταση, αλλά και για την τυχαία του συνάντηση με τον Αλέξη Τσίπρα πριν αναλάβει την πρωθυπουργία.

Ο τέως βασιλιάς, Κωνσταντίνος περιέγραψε μία τυχαία συνάντηση που είχε με τον Αλέξη Τσίπρα για λίγα λεπτά περιγράφοντάς τον ως ένα συμπαθέστατο άνθρωπο. Αποκάλυψε πως τον συνάντησε τυχαία στο αεροδρόμιο όπου διάβαζε μία εφημερίδα και περίμενε να του μιλήσει γιατί δεν ήθελε να τον διακόψει.
Όταν ο Αλέξης Τσίπρας κατάλαβε ποιός είναι χαιρετηθήκανε και τότε ο πρωθυπουργός που τότε ήταν αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτεθυσης τον ρώτησε τι λένε οι ξένοι για την Ελλάδα. Ο τέως βασιλιάς δήλωσε πως ο Αλέξης Τσίπρας φάνηκε πως ήταν ένας άνθρωπος που είχε άγχος για τη δουλειά που θα έπιανε, ενώ αποκάλυψε πως τον συμβούλευσε να μην πει στον Έλληνα πράγματα που δεν αληθεύουν ή πράγματα που δεν θα μπορέσει να κάνει.
Σε ερώτηση των δημοσιογράφων για την πιθανή του εμπλοκή στην πολιτική ή την εμπλοκή του Νικόλαου, ο τέως βασιλιάς, Κωνσταντίνος δήλωσε πως η Ελλάδα έχει πάρα πολλούς πολιτικούς και έχουν ουσιαστικά μπουχτίσει από αυτούς. Δήλωσε χαρακτηριστικά πως ούτε ο ίδιος ούτε ο γιος του θέλουν να κατακτήσουν την πολιτική, δεν είναι πολιτικάντηδες και δεν ξέρουν αυτή τη δουλειά.
Μάλιστα, δήλωσε χαρακτηριστικά πως δεν θα κουνήσει το δάχτυλό του για να πάρει τη βασιλεία πίσω, "θα το κάνουν οι Έλληνες, εγώ δεν θα το κάνω", εγώ δεν θα επιδιώξω αυτο. Εάν γίνει μόνο του τότε θα το δεχθώ, αλλά ποιός είναι ο μηχανισμός να κάνει κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει".
Εντύπωση προκάλεσε η δήλωση του Κωνσταντίνου δηλώνοντας "εγώ δεν είμαι ο πρώην βασιλεύς Κωνσταντίνος, είμαι ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος, τελεία και παύλα. Αυτό δεν αλλάζει με το τίποτα, είμαι ο πρώην ή τέως ή ό,τι προτιμάτε Βασιλεύς της Ελλάδας ναι, αλλά το ότι είμαι ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ".
Ο πρώην βασιλιάς δήλωσε πως δεν ήρθε στην Ελλάδα για να αναστατώσει κανέναν και πως απλά ήθελε να δείξει στα παιδιά του λίγο τη χώρα.. Δήλωσε πως ουδέποτε ένιωσε persona non grata και σημείωσε πως οι πολιτικοί έχουν δική τους ατζέντα και κάνουν ό,τι θέλουν, αλλά ο ίδιος δεν ανακατεύεται με την πολιτική και όπου μπορεί να βοηθήσει το κάνει.
Για τις εκλογικές διαδικασίες στην Ελλάδα, ο Κωνσταντι΄νος δήλωσε πως δεν ψήφισε ποτέ και αυτό γιατί μεγάλωσε με το ενδεχόμενο πως μια ημέρα θα διαδεχθεί τον πατέρα του και δεν τον άφησαν ποτέ και ούτε είχε την πολυτέλεια αυτή. Όπως είπε όταν ήταν στην εξορία δεν είχε κανένα λόγο να ασχοληθεί με αυτό και τώρα που είναι πια στην Ελλάδα είναι too late. 

newsit.gr