Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Κάτι τρέχει στο Ξυλόκαστρο! Παραιτήθηκε ο Φάνης Μπρακούλιας


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUe0mxR6yvLIvwoe0X-HuqwiZR2auUocb_9cFQ3FDiOrh7Eica1TzrsBBgFOE_DTj0xy8YZ-bGgLZX1HwJ7v97ZMGIwGq9_CJGRbWfS-16G-PnEzlZWn6bXc2bMV6rMDzeEuh8hQ0svvfn/s200/mpralulias+kor+orizontes.pngΠαραίτηση από όλα τα αξιώματα του Δημοτικού Συμβούλου Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης Φάνη Μπρακούλια και παραίτηση και από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Ο Φάνης όπως τον φωνάζουν όλοι, είναι Πρόεδρος της ΔΕΥΑΞΕ και Διευθύνων Σύμβουλος στην Ζήρια ΑΕ που διαχειρίζεται το μοναδικό χιονοδρομικό αθλητικό κέντρο του νομού μας. Στο παρελθόν ήταν και Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων έχοντας αρκετές διαφωνίες στον τρόπο διαχείρισης των κοινών με τον νυν Δήμαρχο Ξυλοκάστρου Αντώνη Κλαδούχο



ΕΠΙΣΤΟΛΗ   ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Κε Πρόεδρε
Κε Δήμαρχε
Αξιότιμοι Συνάδελφοι

Ύστερα από πάρα πολύ σκέψη, βρίσκομαι σήμερα εδώ για να σας υποβάλω την παραίτησή μου από τη θέση του Δημοτικού  Συμβούλου και ως εκ τούτου από τις θέσεις ευθύνης που κατέχω ως σήμερα.
 Όλα αυτά τα χρόνια, έκανα τα πάντα για να βοηθήσω στην καλή λειτουργία του Δήμου μας και παρά τις δομικές, θεσμικές κι άλλες δυσκολίες που συνάντησα, προσπάθησα  με όλες μου τις δυνάμεις να επιτύχω το βέλτιστο αποτέλεσμα. Ελπίζω, οι συνδημότες μου να μπόρεσαν να το διακρίνουν και να μην τους απογοήτευσα. Στα πλαίσια των παραπάνω προθέσεων και  σεβόμενος την ανάγκη της Δημοτικής Αρχής για πλειοψηφική δύναμη, δεν ανεξαρτητοποιούμαι  και παραχωρώ την θέση μου στον πρώτο  επιλαχόντα της παράταξης των εκλογών του 2010.
Θέλω να ευχαριστήσω :
τον Κο Δήμαρχο, τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και όλους τους συναδέλφους Δημοτικούς και Τοπικούς συμβούλους, για το έργο τους , μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο.
τους συνεργάτες μου, κι όλους τους εργαζόμενους του Δήμου μας, για την συνεργασία τους στην κοινή προσπάθεια.
τον Διευθυντή κι όλους τους εργαζόμενους στην ΔΕΥΑΞΕ, για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω όλους – μα όλους ανεξαιρέτως –  τους συνδημότες μου. Και αυτούς που με τίμησαν με την ψήφο τους και αυτούς που με αντιμετώπισαν με τον καλό τους λόγο και την γόνιμη κριτική.
Κλείνοντας, σας δηλώνω, ότι  είμαι και θα παραμείνω ενεργός, δίπλα στους συνδημότες μου, που με την συμμετοχή τους και την σύμπραξή τους , θα επιδιώξουμε ένα καλύτερο αύριο.
              Με τιμή
Φάνης Μπρακούλιας