Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Στον Ολυμπιακό ο Βασίλης Νιάρος του Ηρακλή Ξυλοκάστρου

Έκλεισε στον Ολυμπιακό ο Νιάρρος!
Στον Ολυμπιακό μετακινήται ο ταλαντούχος ποδοσφαιριστής του Ηρακλή Ξυλοκάστρου, Βασίλης Νιάρρος, όπως αποκάλυψε χθές η  εφημερίδα Κορινθία Sports.
Ο νεαρός, ποδοσφαιριστής ο οποίος κατέκτησε το Πανελλήνιο πρωτάθλημα με την ομάδα Νότου, συμφώνησε σε όλα με τους Πειραιώτες και την καλοκαιρινή μεταγραφική περίοδο θα τελειώσει και τυπικά η μετακίνησή του στην ομάδα U17 των "ερυθρολεύκων".
"Έχει γίνει προφορική συμφωνία τόσο της ομάδας μου όσο και των γονιών μου και η μεταγραφή θα πραγματοποιηθεί την καλοκαιρινή μεταγραφική περίοδο. Πιστεύω πως το όνειρο κάθε νεαρού ποδοσφαιριστή είναι να πάει σε έναν μεγάλο και ιστορικό σύλλογο όπως ο Ολυμπιακός. Είμαι πολύ χαρούμενος και θα δουλέψω με όλες τις δυνάμεις μου για τη βελτίωση και την εξέλιξη μου", τόνισε στην KS ο Νιάρρος, ο οποίος αναφέρθηκε και στην κατάκτηση του τίτλου από την ομάδα του Νότου:
"Η κατάκτηση του τίτλου ήταν το αποκορύφωμα μιας προσπάθειας που ξεκίνησε από τον πρώτο αγώνα ως Μικτή Κορινθίας. Είναι μεγάλη η χαρά και η συγκίνηση για μένα και τους συμπαίκτες μου για την κατάκτηση του τροπαίου, αλλά και την τιμή που είχαμε να αγωνιστούμε στο Καραϊσκάκη. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους όσους ασχολήθηκαν με την οργάνωση αυτού του πρωταθλήματος.
Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου, που μου χάρισαν αξέχαστες εμπειρίες και ιδιαίτερα τον προπονητή μου, κ. Καρυώτη, ο οποίος μας οδήγησε στην πρώτη θέση στο Περιφερειακό πρωτάθλημα και στην κατάκτηση του Πανελλήνιου τίτλου".