Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Μήνυση Μαρκογιαννάκη κατά Βαξεβάνη


Xristos-MarkogiannakisΟ πρόεδρος της Προκαταρκτικής Επιτροπής για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ Χρήστος Μαρκογιαννάκης κατέθεσε σήμερα μήνυση κατά του Κώστα Βαξεβάνη, για “ψευδή και συκοφαντικά δημοσιεύματα στο διαδίκτυο και το περιοδικό Hot Doc”.
Στο κείμενο της μήνυσης, ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής;



“Είμαι Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου και ανήκω στο κόμμα της Ν.Δ. Εκλέγομαι πρώτος σε σταυρούς προτίμησης, ως υποψήφιος στην εκλογική περιφέρεια Χανίων, συνεχώς από τις εκλογές της 18ης Ιουνίου 1989, με μοναδική εξαίρεση τις εκλογές της 6ης Μαΐου 2013, όταν και πάλι ήλθα πρώτος, πλην όμως δεν εξελέγην εξαιτίας του ότι το κόμμα της ΔΗ.ΣΥΜ, με τον συνδυασμό του οποίου ήμουν υποψήφιος στην ίδια εκλογική περιφέρεια, δεν συγκέντρωσε Πανελληνίως το απαιτούμενο ποσοστό του 3%. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε ορισμένες εκλογικές αναμετρήσεις ήλθα πρώτος σε σταυρούς προτίμησης μεταξύ των υποψηφίων όλων των κομμάτων, παρ’ ότι το κόμμα της Ν.Δ παραδοσιακά ήταν μειοψηφία απέναντι στο ΠΑ.ΣΟ.Κ, το οποίο υπερείχε σημαντικά σε όλες τις εκλογικές περιφέρειες της μείζονος εκλογικής περιφέρειας της Κρήτης. Μάλιστα, κατά τις εθνικές εκλογές του 2004 έλαβα με καθεστώς μονοσταυρίας σχεδόν 20.000 σταυρούς προτίμησης, αριθμό πρωτοφανή για τα δεδομένα του νομού Χανίων.
Η επιτυχημένη πολιτικά αυτή πορεία μου, ασφαλώς, δεν μπορεί να αποδοθεί στον παράγοντα τύχη. Διαδοχικές μετρήσεις της κοινής γνώμης έχουν δείξει ότι οι συμπολίτες μου διαχρονικά έχουν εκτιμήσει και εκτιμούν το ήθος μου, την εργατικότητα μου, τη σταθερότητα στις αρχές μου, το ενδιαφέρον μου για τα προβλήματα της εκλογικής μου περιφέρειας, τη συνεχή παρουσία μου κοντά στους ανθρώπους, και προπάντων, την απόλυτα επιτυχημένη επιστημονική και επαγγελματική μου πορεία, που προέκυψε μέσα από αγώνες και αφάνταστες δυσκολίες λόγω και της ΤΑΠΕΙΝΗΣ καταγωγής μου.
Σε όποια θέση και αν βρέθηκα, επέδειξα απόλυτη προσήλωση στο δημόσιο συμφέρον και απεριόριστη προσοχή στη διαχείριση των χρημάτων του ελληνικού λαού. Θεωρώ τη θητεία μου στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης ως Υφυπουργού κατά την περίοδο 2004-2006 και ως αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών το 2009 ως παράδειγμα αποτελεσματικότητας και συνετής διαχείρισης.
Κατά τη μακρά κοινοβουλευτική μου θητεία συμμετείχα, ως μέλος ή ως Πρόεδρος, σε πολλές εξεταστικές και προανακριτικές επιτροπές. Στις περισσότερες από αυτές ήμουν και ο συντάκτης των πορισμάτων ή των θέσεων της Ν.Δ, ανάλογα με το αν το κόμμα μου ήταν η πλειοψηφία ή η μειοψηφία.
Έτσι και μετά την απόφαση της Βουλής της 23ης Ιανουαρίου 2013 για τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής «προς διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, κατά του πρώην Υπουργού οικονομικών, κ. Γεωργίου Παπακωνσταντίνου, σχετικά με την υπόθεση του ψηφιακού δίσκου ηλεκτρονικών αρχείων της Τράπεζας HSBC» , προτάθηκα από τη Ν.Δ ως μέλος της επιτροπής και εν τέλει εξελέγην Πρόεδρος της, παρ’ ότι εκ των πραγμάτων θα ήμουν αναγκασμένος να απέχω από τα κύρια καθήκοντα μου ως Αντιπροέδρου της Βουλής.
Πριν ακόμα ληφθεί καν η εν λόγω απόφαση της Βουλής και εξ αιτίας του ότι υπήρξε μια έντονη φημολογία ότι θα είμαι Πρόεδρος της, ο Α΄ εγκαλούμενος δημοσιογράφος άρχισε μια απίστευτη συκοφαντική εκστρατεία σε βάρος μου, με μοναδικό στόχο να πλήξει την τιμή και την υπόληψη μου και περαιτέρω να μειώσει την αξιοπιστία μου ως Προέδρου της επιτροπής”.

ysterografa.gr