Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Κόρινθος: Αποχώρησε με ευχαριστίες ο Δημαράκης, Απέκτησε Μιχαηλίδη!

Ο νεαρός τερματοφύλακας ζήτησε να μείνει ελεύθερος από την ομάδα της Κορίνθου και στο «αντίο» του ευχαρίστησε όλους τους συντελεστές της ομάδας.
«Είμαι γέννημα θρέμμα Κορίνθιος, είμαι καψούρης με αυτή την ομάδα, γι' αυτό και ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τη Θύρα 3, τον απλό αγνό φίλαθλο της Κορίνθου και όλους τους προπονητές, που συνεργάστηκα αυτά τα 3,5 χρόνια στην Κόρινθο με πιστέψανε και συνεχίζουν να με πιστεύουν, παρόλο το δύσκολο έργο τους. Η αποχώρησή μου είναι δική μου επιθυμία και πρέπει να ξεκαθαρίσω πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την διοίκηση και τον κ. Αντωνίου», είπε ο Δημαράκης στις δηλώσεις του στο «Korinthia Sports».
Ο νεαρός τερματοφύλακας αποχώρησε από την Κόρινθο μετά τη μεταγραφή του Μιχαηλίδη, αφού δεν θα είχε χρόνο συμμετοχής. Αξίζει να σημειωθεί πως για τον Δημαράκη έχουν ενδιαφερθεί ομάδες της Football League.

Σε μια πολύ σημαντική μεταγραφική κίνηση προχώρησε η Κόρινθος που ήρθε σε συμφωνία με τον 37χρονο διεθνή τερματοφύλακα, Χρυσόστομο Μιχαηλίδη.
Ο έμπειρος γκολκίπερ που αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας έξι μηνών με την Μπάρτσα, θα πάρει αμέσως φανέλα βασικού παρά το γεγονός ότι έχει να αγωνιστεί από την περσινή σεζόν, καθώς φέρεται να βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. Οι άνθρωποι της Κορίνθου είναι ενθουσιασμένοι με την απόκτηση του Μιχαϊλίδη, καθώς θεωρούν ότι ο ποδοσφαιριστής μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την ομάδα στην προσπάθεια που κάνει για άνοδο στη Β' Εθνική.