Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Μπούκουρας: «Λέει ψέμματα ο δήμαρχος Νεμέας, δεν τον απείλησα ποτέ»

Η αντιπαράθεση ανάμεσα στον δήμαρχο Νεμέας κ.Βαγγέλη Ανδριανάκο και τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής κ.Στάθη Μπούκουρα κυριαρχεί σήμερα.
Ο κ. Μπούκουρας μίλησε πριν λίγο στον δημοσιογράφο του  moriasnews Γιάννη Μπρούτζο και απάντησε στα όσα  κατήγγειλε το πρωί σε συνέντευξη τύπου ο δήμαρχος Νεμέας.
«Ολα όσα λέει ο κ. Ανδριανάκος είναι ψέμματα και προσπαθεί να σπιλώσει και εμένα προσωπικά αλλά και την Χρυσή Αυγή.

Ευστάθιος Μπούκουρας: «Ποτέ δεν απείλησα κανέναν, ούτε τον κ. Ανδριανάκο απείλησα ποτέ, αυτά που λέει είναι ψέματα και προσπαθεί να ρίξει «λάσπη» σε έμενα και την Χρυσή Αυγή. Προκαλώ τον  κ. Ανδριανάκο να πάει στον εισαγγελέα και να κάνει άρση του τηλεφωνικού απορρήτου , και εάν αποδειχτεί ότι τον απείλησα , δεσμεύομαι ότι δεν θα κάνω χρήση της βουλευτικής ασυλίας και θα δικαστώ σαν πολίτης, είμαι καθαρός, δεν έχω να κρύψω τίποτα. Ο κ. Ανδριανάκος καλό θα είναι να ασχοληθεί με τα προβλήματα της Νεμέας που τα ξέρει κιόλας και ας αφήσει τις λασπολογίες προς το άτομο μου και την Χρυσή Αυγή. Είμαι έντιμος και αυτό φάνηκε από την αγάπη του κόσμου που με ανέδειξε βουλευτή.»
Kαλώ τον Δήμαρχο Νεμέας κ.Βαγγέλη Ανδριανάκο να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για μια καλύτερη Νεμέα...

moriasnews.gr