Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΡΙΑ


ΠΗΓΗ: tro-ma-ktiko.blogspot.com

"Αγαπητοί" μη καπνιστές, είμαι κι εγώ μία πρώην καπνίστρια (κάπνιζα 16 χρόνια), "φίλα προσκείμενη" στους κατακαημένους καπνιστές και άκρως αντίθετη με αυτά τα νέα μέτρα. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι οι καπνιστές στηρίζουν με τον τρόπο τους την ελληνική οικονομία. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους μη καπνιστές.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι καταπατώνται τα δικαιώματά τους. Ο πατέρας μου ήταν αυτό που λέμε "βαρύς καπνιστής" (βαρύτατος μάλιστα, με 3-4 πακέτα την ημέρα). Μετά από σοβαρότατο πρόβλημα υγείας αναγκάστηκε να το κόψει "μαχαίρι". Αυτή τη στιγμή, παρ' όλο που ζηλεύει για ένα τσιγάρο, όταν βλέπει καπνιστές, παρ' όλο που του μυρίζει ο καπνός πολλά μέτρα μακριά, όταν κάποιος ανάβει τσιγάρο, ΠΟΤΕ δεν σκέφτηκε να ζητήσει σε δημόσιο χώρο, αυτό που πολλοί ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΟΙ και δυσκοίλιοι ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ζητούν με αγένεια, δηλαδή να πάνε πιο πέρα να καπνίσουν. Και αυτό, γιατί καταλαβαίνει τι θα πει "εξάρτηση". Και μην τολμήσει κανείς να πει ότι ο πατέρας μου και άλλοι σαν αυτόν καταστρέφουν την ελληνική οικονομία, με τα έξοδα για την ιατρική τους περίθαλψη, γιατί μεγαλύτερη βλακεία από αυτήν δεν έχω ακούσει! Γιατί, κύριοι αντικαπνιστές, ο πατέρας μου (συνταξιούχος πλέον) δούλεψε μια ολόκληρη ζωή και πλήρωσε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΣΑ για την ιατρική και φαρμακευτική του περίθαλψη. Δεν καταλάβατε, αγαπημένα μου κορόϊδα - αντικαπνιστές ... νομίζετε ότι το κράτος ξαφνικά νοιάστηκε για εμάς? Να τα πάρει θέλει, με τα πρόστιμα και τα κέρδη που μακροπρόθεσμα θα αποκομίσει, όταν οι περισσότεροι θα είμαστε απαλλαγμένοι από το τσιγάρο και ... "υγιείς". Ή νομίζετε ότι τα λεφτά που "σπαταλά" για την περίθαλψη από χρόνια νοσήματα των καπνιστών θα δοθούν για την υγεία?. Γιατί σε 30-40 χρόνια, τα νοσοκομεία φυσικά δεν θα έχουν τα ίδια χάλια με τα σημερινά... θα είναι πολύ χειρότερα. Έχουμε πολλούς αιώνες για να φτάσουμε την Σουηδία και ο νέος νόμος, πιστέψτε με, δεν μας φέρνει πιο κοντά.