
Στο σύνολό τους οι ομιλητές εξέφρασαν την ριζικά αντίθετη άποψή τους με κάθε απόφαση περικοπής και κατάργησης των δρομολογίων Πάτρας – Καλαμάτας και Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας. Διατύπωσαν την απαίτηση για τη διατήρηση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, για την κανονικοποίηση της γραμμής του μετρικού V της Πελοποννήσου, για την επαναλειτουργία της γραμμής Τρίπολη – Καλαμάτα και για τη στήριξη των προαστιακών δρομολογίων σε όλους τους Νομούς της Πελοποννήσου. Σημειώθηκε, δε, η εκτίμηση του ότι αποτελεί μέγα σκάνδαλο η μη ολοκλήρωση, μετά από 88 μήνες, της «ανακαίνισης» της γραμμής Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας, ενώ οι μελέτες προέβλεπαν ότι αυτό θα γίνει σε 18 μήνες.
Στη συνέχεια, επακολούθησε πορεία προς τη Βουλή,όπου αντιπροσωπεία της επιτροπής επέδωσε ψήφισμα στον Πρόεδρο της Βουλής. Επίσης, το ίδιο ψήφισμα απεδόθη και στον κ. Γιώργο Κωστούρο, Δ/ντη Γραφείου του Υπουργού Δημ. Ρέππα.
Ο Νομάρχης Μεσσηνίας σε δηλώσεις του ανέφερε: «Η Παμπελοποννησιακή Επιτροπή Αγώνα για τη σωτηρία του σιδηρόδρομου επέδωσε ψήφισμα στον Πρόεδρο της Βουλής και σε όλα τα κόμματα του Εθνικού μας Κοινοβουλίου. Το βασικό αίτημά μας είναι να μη σταματήσει η λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, να υπάρξει θεσμικό πλαίσιο για την ανάπτυξη προαστιακών – τοπικών – περιφερειακών δρομολογίων και να συνεχίσουν τα δρομολόγια με το εθνικό μας κέντρο. Παράλληλα, πρέπει να αναπτυχθούν μελέτες κανονικοποίησης και εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. Κατά την άποψή μας, μόνο με αυτόν τον τρόπο είναι δυνατόν το οικολογικό αυτό μέσο να συνεχίσει να λειτουργεί και να βοηθά την Πελοποννησιακή κοινωνία και την αναπτυξιακή πορεία του Μοριά μας».