Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Κικίλιας: “Για θέματα ηθικής και νομιμότητας δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια”…

Vassilis-Kikilias
Μέσω του προσωπικού λογαριασμού του στο Twitter, ο βουλευτής Α’ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας και επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στην Περιφέρεια Αττικής Βασίλης Κικίλιας, έδωσε ηχηρή απάντηση σε όσους διακινούσαν από το πρωί ότι ο ίδιος είναι ο ένας από τους τρεις βουλευτές της ΝΔ που φέρονται να έχουν βγάλει εμβάσματα στο εξωτερικό.
“Όλα τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στο πρόσωπο μου είναι απολύτως ψευδή!
Για θέματα ηθικής και νομιμότητας δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου!”, έγραψε στον προσωπικό λογαριασμό του στο Twitter ο Βασίλης Κικίλιας.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, ανέθεσε σε νομικό γραφείο τα… περαιτέρω για όσους έσπευσαν άκριτα να δημοσιεύσουν τις σχετικές φήμες ως “ρεπορτάζ”, και μάλιστα με… προχωρημένη βεβαιότητα.
Ο Βασίλης Κικίλιας έχει οικοδομήσει τη δημόσια διαδρομή του στην ειλικρίνεια των σχέσεών του με την κοινωνία, ενώ έχει κάνει σημαία την αναγκαιότητα κάθαρσης στον δημόσιο βίο και τιμωρίας εκείνων που αθέτησαν τον όρκο τους απέναντι στους Έλληνες πολίτες.
Γι’ αυτό και προκαλεί εύλογες απορίες το γεγονός ότι ορισμένοι επέλεξαν να τον μπλέξουν, πετώντας λάσπη στον ανεμιστήρα, δίνοντας το όνομά του, χωρίς να υπάρχει εμπλοκή του στην υπόθεση.
Στη συνέχεια, ο Βασίλης Κικίλιας εξέδωσε δελτίο Τύπου, όπου αναφέρει τα εξής:
“Με έκπληξη διαβάζω δημοσιεύματα για έμβασμα μου στο εξωτερικό που δήθεν δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες μου. Τα χρήματα μου προέρχονται από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση μου με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολο τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου.
Πορεύομαι με την τιμή και την υπόληψη μου, που κανένας δεν μπορεί και δεν δέχομαι να αμφισβητήσει. Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ ένδικα μέσα αλλά το θέμα είναι βαθύτατα πολιτικό και στις συκοφαντίες προς το πρόσωπο μου επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου”.
Αργότερα, και μετά την ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, ο Βασίλης Κικίλιας σχολίασε στο Twitter: “Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια.Τελικά κανένα στοιχείο δεν υπάρχει. Επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου“.