Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Η Όλγα παρουσίασε μια “άλλη Ελλάδα”

Olga-Kefalogianni
(Photo Eurokinissi)
Ακούγοντας, βλέποντας και διαβάζοντας κανείς όσα είπε η Όλγα Κεφαλογιάννη στη σημερινή παρουσίαση της επικοινωνιακής καμπάνιας του υπουργείου Τουρισμού με… καπέλο τον τίτλο “Ελλάδα, η πλουσιότερη χώρα του κόσμου”, δεν μπορεί παρά να υποψιαστεί ότι η πρώτη στην Α’ Αθηνών στις τελευταίες εκλογές για τη Νέα Δημοκρατία, κοίταξε πιο μακριά.
Και επιχείρησε να παρουσιάσει μια Ελλάδα… όπως θα έπρεπε να είναι, αφενός για να ανταποκριθεί καλύτερα στις ιδιάζουσες απαιτήσεις της σημερινής εποχής, και αφετέρου για να ξεπεράσει πιο εύκολα την κρίση, και να ξαναπιάσει το νήμα με το εθνικό μέλλον.
Αυτή ακριβώς είναι και η ζαριά της Ελλάδας που έρχεται. Να προετοιμαστεί από σήμερα. Κατάλληλα και επαρκώς. Να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία, και να μην περιοριστεί σε ρόλο παθητικού και άνευρου παρατηρητή των εξελίξεων.
Η Υπουργός Τουρισμού εστίασε στην ανάγκη να υπάρξει βάθος, συνέπεια και διαχρονική αντοχή στις προσπάθειες, τους σχεδιασμούς τη δρομολόγηση των δράσεων. Επικαιροποιώντας τη διεθνή εμπειρία, προσαρμόζοντάς την στις ελληνικές ιδιαιτερότητες, ανανεώνοντας το μοτίβο των προσδοκιών που έχει κάθε νέος επισκέπτης από την Ελλάδα.
Έχει ειπωθεί, μονότονα και κουραστικά πολλές φορές, ότι ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Από τη στιγμή που έχουμε ξεχάσει προ πολλού να παράγουμε (και να εξάγουμε) πολιτισμό… έτσι είναι τα πράγματα.
Γι’ αυτό και ο τουρισμός αποτελεί σύνθεση δυνάμεων, προθέσεων, ιδεών και εμπειριών. Πέρα, πάνω και έξω από κομματικές αντιπαραθέσεις. Η πλατφόρμα παρουσιάστηκε σήμερα. Μένει το δύσκολο μέρος: Η υλοποίηση. Από όλους.

ysterografa.gr