Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

Δημοσκόπηση MRB: Πάνω από 20 μονάδες η διαφορά ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ - Δεν πείθει ο Κασσελάκης

 

 Σε δημοσκόπηση της εταιρείας MRB που παρουσιάστηκε στο OPEN TV από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της MRB, Δημήτρη Μαύρο, στην πρόθεση ψήφου, η ΝΔ συγκεντρώνει 29,9%, ο ΣΥΡΙΖΑ 13,6%, το ΠΑΣΟΚ 9,5% , το ΚΚΕ 7,1%, η Ελληνική Λύση 5,7%, το κόμμα Νίκη 3,1%, οι Σπαρτιάτες 2,6%, η Πλεύση Ελευθερίας 2,3% και το ΜέΡΑ25 2,2%. Στο 21,4% η αδιευκρίνιστη ψήφος.

Στην αναγωγή επί των έγκυρων τα ποσοστά των κομμάτων καθορίζονται ως εξής: ΝΔ: 38%, ΣΥΡΙΖΑ: 17,3%, ΠΑΣΟΚ: 12,1%, ΚΚΕ: 9%, Ελληνική Λύση: 7,3%, Κόμμα Νίκη: 3,9%, Σπαρτιάτες: 3,3%, Πλεύση Ελευθερίας 2,9%, Άλλο κόμμα 3,4%

"Όχι" σε Κασσελάκη για πρωθυπουργό

Β΄ Κορινθίας (3η αγωνιστική): Ντέρμπι για όλα τα γούστα σε Γαλατάκι , Λυκοποριά , Εξαμίλια , Κλένια και Άγιο Βασίλειο.

 https://protinewskorinthias.gr/wp-content/uploads/2020/11/gogoln-2.jpg

Με την  3η  αγωνιστική  ημέρα  συνεχίζετε αυριο Κυριακή 1/10 στις 16:30 , το πρωτάθλημα της Β΄ κατηγορίας Κορινθίας. Η αυριανή αγωνιστική περιλαμβάνει ενδιαφέροντα παιγνιδια και ντέρμπι .

Της αγωνιστικής δεσπόζει το ντέρμπι κορυφής στο Γαλατάκι μεταξύ των αήττητων πρωτοπόρων του τοπικού Σαρωνικού και της Κορίνθου 2006, , ενώ την ίδια στιγμή οι δύο άλλοι πρωτοπόροι ο Πανευρωστινιακός και ο Ολυμπιακός Λουτρακίου δοκιμάζονται εκτός έδρας με Θύελλα Κάτω Διμηνιού και Ηρακλή Λεχαίου, αντίστοιχα.

Εκτός από το ντέρμπι κορυφής από την αγωνιστική δεν λείπουν και τα γειτονικά ντέρμπι. Στη Λυκοποριά η ΑΟΛ μάχεται μέ τον Πανκαμαριακό και στα Εξαμίλια η Δάφνη αγωνίζεται με τον Εθνικό Ξυλοκερίζης.

Την ίδια στιγμή ο Παννεμεατικός υποδέχεται στη Νεμέα , τον Αετό Κρυονερίου , ενώ τέλος στα ντέρμπι της ουράς τους πρώτους βαθμούς τους , θα αναζητήσουν η Πρόοδος Αγίου Βασιλείου με τον ΑΟ Ασπρόκαμπου και ο ΠΑΣ Κλένια με τον Αστέρα Κορίνθου.

3η Αγωνιστική

Έκλεισε το ΟΑΚΑ και το ποδηλατοδρόμιο λόγω προβλήματος στατικότητας στο στέγαστρο Καλατράβα

oaka_kalatrava_arthro 

Την απόφαση να κλείσει το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, το μεγαλύτερο στάδιο της χώρας που φιλοξένησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 αλλά και το ποδηλατοδρόμιο έλαβε η κυβέρνηση, καθώς μελέτη του ΤΑΙΠΕΔ αποκάλυψε τεράστιο πρόβλημα στη στατικότητα των δύο στεγάστρων «Καλατράβα».

Το θέμα συζητείται αυτήν την ώρα στο Μέγαρο Μαξίμου για να οργανωθούν οι ενδεδειγμένες κινήσεις από τώρα και στο εξής. 
Πήγη από το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει πως «η μελέτη δεν επιδέχεται καμίας αμφισβήτησης και επιτάσσει  το άμεσο κλείσιο τόσο του ΟΑΚΑ όσο και του Ποδηλατοδρομίου». 

Το εμβληματικό στέγαστρο στο ΟΑΚΑ όπως και το στέγαστρο στο ποδηλατοδρόμιο, είναι και τα δύο έργα του διάσημου Ισπανού αρχιτέκτονα Σαντιάγο Καλατράβα, που κατασκευάστηκαν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.   

Το Ολυμπιακό Ποδηλατοδρόμιο αποτελεί μέρος του ευρύτερου Ολυμπιακού Συγκροτήματος του Αμαρουσίου. Κατασκευάστηκε το 1991 και μέχρι το 2003 λειτούργησε ως ανοιχτό Ποδηλατοδρόμιο. Το 2004 ανακαινίστηκε από το διάσημο αρχιτέκτονα Σαντιάγκο Καλατράβα και τοποθετήθηκε στέγαστρο. Είναι το μοναδικό Κλειστό Ποδηλατοδρόμιο της χώρας.
Ο χώρος του Ολυμπιακού Ποδηλατοδρομίου έχει κάλυψη 4.000 μ2, δόμηση 7.000 μ2, επιφάνεια/ εγκατάστασης 53.400 μ2 και ποσοστό επί συνολικής έκτασης από το ΟΑΚΑ 6,20 %.

Έχει χωρητικότητα 5000 θέσεων εκ των οποίων 3100 θεατών, 1500 δημοσιογράφων και 400 επισήμων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΑΚΑ:

«Στο πλαίσιο σύμβασης μεταξύ του Υπουργείου Αθλητισμού, του ΟΑΚΑ και του ΤΑΪΠΕΔ για το έργο «Ανακαίνιση Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών», παρελήφθη Μελέτη για την εκτεταμένη επιθεώρηση των μεταλλικών κατασκευών Καλατράβα και των πολυκαρβονικών των Στεγάστρων των εγκαταστάσεων του ΟΑΚΑ.

Στη Μελέτη αναφέρεται ότι οι μεταλλικές κατασκευές του Στεγάστρου του Κεντρικού Σταδίου και του Ποδηλατοδρομίου δεν ανταποκρίνονται στα κανονιστικά επιτρεπόμενα επίπεδα στατικής επάρκειας.

Με βάση τα παραπάνω και με αίσθημα ευθύνης, αναστέλλεται από σήμερα κάθε αθλητική και πολιτιστική δραστηριότητα στο Κεντρικό Στάδιο και στο Ποδηλατοδρόμιο.

Θα ακολουθήσει τάχιστα και δεύτερη Μελέτη, προκειμένου να ερευνηθούν διεξοδικότερα και να επιβεβαιωθούν ή όχι τα στοιχεία της σημερινής Μελέτης.

Συμμεριζόμαστε την αναστάτωση στην αθλητική οικογένεια, όμως είναι κατανοητό ότι πρέπει να λειτουργήσουμε με μοναδικό γνώμονα την ασφάλεια αθλητών, αθλουμένων και φιλάθλων».
 

 

55 χρόνια από πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Δερβένι ( 30 / 9 / 1968).

   



Ένα από τα πλέον πολύνεκρα δυστυχήματα, στην ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων 55 χρόνια πριν ( 30 / 9 / 1968 ).

Η ημέρα κυλούσε ήσυχα στο Δερβένι ενώ οι γονείς ετοίμαζαν τα παιδιά τους καθώς την επόμενη ημέρα (Τρίτη 1 Οκτωβρίου) θα άνοιγαν μετά τις διακοπές του καλοκαιριού τα σχολεία. Τίποτα δεν προμηνούσε αυτό που έγινε.. 

Η ώρα ήταν 6 και 15 το απόγευμα όταν ξαφνικά μεγάλος κρότος από την σιδηροδρομική γραμμή ακούστηκε .

Αμέσως ειπώθηκε ότι το τραίνο που πέρναγε από την γέφυρα έπεσε στο Ζαχολίτικο ποτάμι. Όμως τίποτε τέτοιο δεν είχε συμβεί αλλά εκείνη την ώρα συνέβη στο Δερβένι, ένα από τα πλέον πολύνεκρα δυστυχήματα στην ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων.