Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Πάνω από όλα ο Τόπος και οι Άνθρωποι

*Της Νάνσυς Πούρου

Διάγουμε μια προεκλογική περίοδο, όπου κυριαρχεί η πόλωση και ο διχασμός. Σαν να έχει φτιαχτεί ένα μέτωπο, απέναντι σε όσους ασκούν διοίκηση, όχι για το τι έγινε, αλλά για το τι δεν έγινε.
Η απόφαση μου να εργαστώ στο πλευρό του Πέτρου Τατούλη, μία κι εγώ από την δυνατή ομάδα της "Νέας Πελοποννήσου", κάποιους τους ξένισε. Πώς θα γινόταν όμως κάτι διαφορετικό; Η ηλικία μου, η δουλειά μου, τα όνειρά μου, δεν θα μου επέτρεπαν κάτι διαφορετικό.

Γιατί η αλήθεια είναι ότι η δική μου η γενιά αναζητά τα πρόσωπα και λίγο κοιτάζει τις εντολές άνωθεν. Αντιλαμβάνεται την πολιτική όχι ως κομματική πειθαρχία, αλλά ως δυνατότητα πάλης για ένα καλύτερο μέλλον. Θέλει να δει την ζεστασιά της ανθρωπιάς και όχι να ακούσει έναν ξύλινο, κουρασμένο πολιτικό λόγο. 

Η επαγγελματική μου ενασχόληση με τα άτομα με ειδικές ανάγκες είναι γνωστή στους συμπατριώτες μου. Η κατοχύρωση των δικαιωμάτων αυτών των συνανθρώπων μας χρειάζεται, από το συνταγματικό - νομοθετικό επίπεδο να περάσει στην ρεαλιστική πολιτική, με ουσιαστικές δράσεις.  Συστρατεύομαι λοιπόν και εγώ σε αυτόν τον σκοπό. 
 https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=40fc3ecc9e&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1631689656851757095&th=16a4ed190c53f827&view=fimg&disp=thd&attbid=ANGjdJ_Cl0d7V902TNTy6r8JjxW7CSHZ3UH96pVaBPFiDr3C_2hAfXuutSRTIB1mI8pKz-dZpxAqw6xhlLS7UlYmE6k3GXrFg1uEEOPTPeQNqjjM5htIys0dYRDG-Sc&ats=2524608000000&sz=w1024-h654
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, με την πολιτική καθοδήγηση του Πέτρου Τατούλη και την αγαστή συνεργασία όλων των κοινωνικών υπηρεσιών της περιφέρειας, υπήρξε αρωγός όλα αυτά τα χρόνια των προσπαθειών της Περιφερειακής Ομοσπονδίας ΑΜΕΑ, τόσο στο επίπεδο της θεσμικής οργάνωσης των συλλόγων όσο και της οικονομικής αρωγής σε όλες τις δράσεις ευαισθητοποίησης.

Με χαρά παρακολούθησα το συνέδριο που συνδιοργανώθηκε στο Λουτράκι και την Τρίπολη, προκειμένου να τεθούν επί τάπητος όλες εκείνες οι πρωτοβουλίες που θα δημιουργήσουν στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ένα φιλικό περιβάλλον ίσων ευκαιριών και φροντίδας για όλους αυτούς τους συνανθρώπους μας που αποτελούν ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. 

Η «Νέα Πελοπόννησος» προχωρά ένα βήμα πιο μπροστά και αναλαμβάνει κοινές πρωτοβουλίες τόσο με την περιφερειακή Ομοσπονδία ΑΜΕΑ , όσο και με την εθνική Ομοσπονδία.

Οι στόχοι μας ξεκάθαροι: 

·   Η εξασφάλιση των απαιτούμενων πόρων, προκειμένου όλα τα δημόσια κτίρια να είναι προσβάσιμα σε όλους (χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων) 
·   Ίδρυση Δομών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης για ΑΜΕΑ  σε όλες τις περιφερειακές ενότητες. 
·   Ήδη πριν από λίγες εβδομάδες εγκαινιάσθηκε από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (ΚΔΑΠΜΕΑ), στο Άργος. Τέτοιες δομές χρειάζεται να δημιουργηθούν παντού. 
·   Δημιουργία δύο campus στην Πελοπόννησο με βασικούς άξονες την κοινωνική και επαγγελματική εγρήγορση αυτών των συνανθρώπων μας. 

Προσωπικά, δεν είμαι πολιτικός. Θέλω όμως αυτή μου η καθημερινή επαγγελματική δραστηριότητα να υποστηριχτεί από ανθρώπους που βλέπουν κι εκείνοι την πολιτική ως προσφορά στους πιο αδύναμους. Η άθληση και η ψυχαγωγία παιδιών με νοητική στέρηση, αυτισμό, σύνδρομο down, με δραστηριότητες όπως η γιόγκα, βοηθά τις κοινωνικές δεξιότητες, την αυτορρύθμιση, την μείωση συναισθημάτων άγχους και φόβου, την βελτίωση της νευρομυϊκής οργάνωσης και την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης. 

Οι άνθρωποι δεν είναι νούμερα πάνω σε έναν οικονομολογικό χάρτη. Ο καθένας από εμάς είναι ξεχωριστός και μοναδικός.

*Η Νάνσυ Πούρου είναι υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με τη Νέα Πελοπόννησο στην Κορινθία, και δασκάλα γιόγκα με ειδίκευση στα παιδιά με ειδικές ανάγκες